• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
سه شنبه 27 فروردین 1398
کد مطلب : 52673
+
-

صدای استان‌ها

   جاده نیمه‌کاره سیستان - نصرت‌آباد
جاده ارتباطی سیستان - نصرت‌آباد در نزدیکی سه‌راهی زابل - زاهدان مدت‌هاست نیمه‌کاره مانده. این جاده قرار بود مسافت سیستان و کرمان را ده‌ها کیلومتر کوتاه کند، اما این بلاتکلیفی هیچ نتیجه‌ای نداشته است.
یک شهروند از سیستان‌ و بلوچستان

   نظارتی بر قیمت‌ها نیست
متاسفانه اجناس با قیمت‌های مختلف در بازار عرضه می‌شود. مثلا یک لباس را با کیفیت ثابت ممکن است در هر فروشگاهی با قیمتی متفاوت بفروشند. مگر سودی که فروشنده می‌تواند روی اجناس بکشد، سقف ندارد؟ چرا هیچ نظارتی بر قیمت‌ها نیست. 
سعیدی از آذربایجان‌ غربی 

   کمبود پارکینگ عمومی در مشهد 
بسیاری از خیابان‌های کلان‌شهر مشهد با مشکل کمبود پارکینگ روبه‌رو هستند. این مشکل به‌ویژه در برخی از خیابان‌ها که مراکز تجاری یا مطب پزشکان در آنها متمرکز است به چشم می‌خورد. مسئولان شهرداری در مناطق پرتردد پارکنیگ‌های عمومی یا سیار تعبیه کنند. 
مرادی از خراسان‌ رضوی 

   آسفالت خراب کوچه‌های ایلام
بسیاری از کوچه‌های ایلام آسفالت ندارند یا آسفالت آنها خراب شده است. چرا شهرداری فکری برای این مشکل نمی‌کند؟ ایلام محرومیت‌های بسیاری دارد و این محرومیت‌ها حتی در مرکز استان هم با چنین ضعف‌هایی به چشم می‌خورد. 
نیازی از ایلام 

   زمین‌خواری در یاسوج
برخی از مناطق شهر یاسوج مانند منطقه معصوم‌آباد در گذشته درختان زیادی داشت. سال‌هاست این درختان قطع و باغ‌های این مناطق تقسیم‌بندی می‌شوند و به فروش می‌روند. 
یک شهروند از کهگیلویه‌ و ‌بویراحمد

   روستای فخرآباد گاز ندارد
روستای فخرآباد در استان یزد هنوز گاز ندارد. اهالی این روستا کپسول گاز مورد نیاز خود را از مهریز تهیه می‌کنند. مسئولان در گذشته وعده داده بودند که روستاهایی با فاصله کمتر از 25 کیلومتر از مراکز شهرستان‌ها گازکشی شوند. این در حالی است که فاصله روستای فخرآباد تا مهریز 17 کیلومتر می‌شود. این وعده چه زمانی عملی می‌شود؟
جمعی از اهالی روستای فخرآباد در یزد

این خبر را به اشتراک بگذارید