• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 26 فروردین 1398
کد مطلب : 52465
+
-

پرسپولیس برای من تیم ملی است

پرسپولیس برای من تیم ملی است

حمیدرضا علی‌پور

پرسپولیس در شرایطی در این هفته به مصاف سایپا رفت که با شکست 2مدعی دیگر یعنی سپاهان و تراکتور این فرصت را داشت تا اختلاف خود را با سایر رقبا بیشتر کند و این مهم با شکست 2-3حریف نارنجی‌پوش رقم خورد. با شجاع خلیل‌زاده که این روزها ستاره تیمش بوده و در بازی برابر الاهلی توانست با زدن بهترین گل هفته لیگ قهرمانان نقش مهمی در پیروزی پرسپولیس در امارات داشته باشد گفت‌وگو کردیم.
  پیروزی مهمی به‌دست آوردید.
بله؛ هرچند دیگر جانی در بدن نداریم! مدام در حال بازی و رفت‌وآمد هستیم.آنقدر بازی‌ها فشرده است که واقعا همه ما خسته هستیم. حالا باید آماده شویم که با اتوبوس راهی اصفهان شویم. در هر صورت توانستیم بازی مهمی را ببریم و گام مهمی برای قهرمانی برداریم.
  البته در این بازی 2 بار دروازه شما باز شد.
خب این موضوع خیلی طبیعی است. قرار نیست که در هیچ بازی‌ای گل نخوریم. روی گل اول به‌خاطر یک اتفاق دروازه ما باز شد و سعی کردیم دوباره به بازی برگردیم. با وجود این تلاش می‌کنیم که در بازی‌های باقی‌مانده عملکرد بهتری داشته باشیم.
 3بازی بسیار سخت در پیش‌رو دارید.
من از ابتدای فصل گفته بودم که هیچ بازی آسانی در لیگ وجود نخواهد داشت و همه تیم‌ها سخت هستند. شما دیدید سپیدرود تراکتورسازی را برد و سایپا هم مقابل ما خیلی مستحکم بازی کرد اما ما می‌خواهیم روند مثبت‌مان ادامه داشته باشد و برای قهرمانی می‌جنگیم. اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید در 5بازی باقی‌مانده بهترین نتیجه را بگیریم.
  فکر می‌کنید پرسپولیس چقدر به قهرمانی نزدیک شده است؟
نمی‌توان برای قهرمان شدن یک تیم درصد گفت. فقط می‌توانم این را بگویم که ما باید تلاش کنیم که در بازی‌های باقی‌مانده بهترین نتیجه را بگیریم.
  گویا حسابی از صحبت‌های رئیس هیأت‌مدیره باشگاه درباره برانکو ناراحت هستید؟
 همه هواداران بهتر می‌دانند برانکو چقدر زحمت کشیده است. امیدوارم آقای برانکو سال‌های سال در پرسپولیس بماند. او پرسپولیس را به جایگاه اصلی‌اش برگرداند و ان‌شاءالله امسال هت‌تریک کند.
  این روزها به ستاره تیم تبدیل شده‌ای.
من تمام تلاش خودم را برای موفقیت پرسپولیس انجام می‌دهم و اگر موفقیتی است به‌خاطر تلاش تمام بازیکنان و کادر فنی است. ما یک تیم هستیم و برای خوشحالی هواداران از جان مایه می‌گذاریم.
 با این روندی که داری و با توجه به انتخاب سرمربی جدید تیم ملی شانس بالایی برای دعوت شدن داری.
هیچ بازیکنی نیست که به تیم ملی فکر نکند و من هم همینطور هستم. امیدوارم بتوانم دوباره لباس تیم ملی را بپوشم و برای ایران بازی
 کنم.
  حالا که کی‌روش رفته حسرت از دست دادن تیم ملی در این سال‌ها را نمی‌خوری؟
خدا خودش شاهد است که پرسپولیس برای من تیم ملی بوده است و همیشه از جانم برای این تیم مایه گذاشته‌ام. در تمام بازی‌های پرسپولیس انگیزه دارم و تفاوتی ندارد چه حریفی مقابل ماست؛ از جان برای تیم‌ام مایه می‌گذارم و امیدوارم هرچه خیر است برای تیم‌ام رخ بدهد.
  گل زیبای تو به‌عنوان بهترین گل هفته لیگ قهرمانان انتخاب شد.
خب از این موضوع خیلی خوشحال هستم و این گل را به تمام هواداران پرسپولیس تقدیم می‌کنم که هیچ وقت ما را تنها نگذاشته‌اند و همیشه از ما حمایت کرده‌اند.
  فکر می‌کردی بتوانی چنین گلی بزنی؟
من همیشه در تمرینات با برگردان گل می‌زنم و این بار فرصتی پیش آمد که در بازی بتوانم این ضربه را بزنم. خدا را شکر می‌کنم که ضربه من تبدیل به گل شد و مطمئن باشید اگر فرصتش پیش بیاید باز هم با برگردان گل می‌زنم.
  در آسیا چقدر شانس صعود برای پرسپولیس می‌بینی؟
هم‌اکنون فاصله هر 4تیم بسیار نزیک به هم است و یک شکست می‌تواند کار تیم‌ها را سخت کند امیدوارم که در بازی برگشت برابر الاهلی هم پیروز شویم تا بتوانیم شانس بالایی برای صعود داشته باشیم. 

این خبر را به اشتراک بگذارید