• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 26 فروردین 1398
کد مطلب : 52466
+
-

علیاری اهل این حرف‌ها نیست

معین عباسیان مدافع چپ تیم سایپا یکی از بهترین‌های تیمش در بازی با پرسپولیس بود. او درباره شکست مقابل قرمزها و مسائل حاشیه‌ای پیرامون این مسابقه به روزنامه همشهری گفت: «ما قبل از بازی می‌دانستیم مسابقه دشواری را مقابل تیم بزرگ پرسپولیس پیش‌رو داریم. هرچند خیلی زود به گل رسیدیم ولی نتوانستیم گل‌مان را حفظ کنیم. با این حال نیمه اول یک بر یک از زمین بیرون آمدیم و در نیمه دوم اگر تمرکزمان بالا بود گل نمی‌خوردیم. وقتی هم به‌خودمان آمدیم هرقدر تلاش کردیم نتوانستیم گل‌های خورده را جبران کنیم. به هر حال مبارک پرسپولیسی‌ها باشد».وی با اشاره به اشتباهات فاحش برخی بازیکنان سایپا در لحظه به ثمر رسیدن گل‌های پرسپولیس و برخی حرف و حدیث‌های پیش‌آمده تأکید کرد: «اینگونه اشتباهات در فوتبال وجود دارد. حتی بزرگ‌ترین بازیکنان هم در بازی‌های مهم اشتباه می‌کنند اما این اشتباهات در بازی‌های هفته‌های آخر که اتفاق می‌افتد خیلی‌ها فکر می‌کنند عمدی است اما اگر در ابتدای فصل بود کسی چنین صحبت‌هایی را مطرح نمی‌کرد».عباسیان اضافه کرد: «به هرحال در هفته‌های پایانی یکسری تیم‌ها برای قهرمانی و کسب سهمیه تلاش می‌کنند. یکسری هم برای اینکه سقوط نکنند و به‌دلیل حساسیت موجود این حرف و حدیث‌ها به‌وجود می‌آید».
وی درباره شایعاتی که در مورد اشتباهات عجیب علیاری در فضای مجازی به‌وجود آمده گفت: «علیاری از دوستان نزدیک من در تیم سایپاست. او خیلی خاکی است و از این اخلاق‌ها ندارد که بخواهد دست به چنین کارهایی بزند. رضا هیچ‌گاه خودش را خراب نمی‌کند. یک درصد هم فکر نکنید علیاری بخواهد چنین کاری را انجام دهد».
عباسیان با اشاره به اینکه ابتدای فصل قرار بود به استقلال برود اظهار داشت: «بله اوایل فصل بود که پیشنهادی شد اما متأسفانه امکانش فراهم نشد. برای استقلال هم آرزوی موفقیت می‌کنم. من تا آخر فصل با سایپا قرارداد دارم و هم‌اکنون فقط به 6بازی پیش‌رو فکر می‌کنم تا بهترین بازی‌ها را برای سایپا انجام دهم و به چیز دیگری فکر نمی‌کنم».
 

این خبر را به اشتراک بگذارید