• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
دو شنبه 26 فروردین 1398
کد مطلب : 52451
+
-

حمله کی‌روش به تاج

کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی ایران با تأیید شکایت رسمی از ایران به فیفا بابت مطالباتش با حمله به تاج تأکید کرد که او و مسئولان فدراسیون مجبورش کرده‌اند که از ایران به فیفا شکایت کند.
به گزارش ایسنا، کی‌روش در این باره گفت: «این شکایت به‌خاطر این حقیقت است که آقای تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران ضمانت‌ها و وعده‌هایی که به همه داد را زیر پای گذاشت و برنامه‌ها و اهداف تیم ملی فوتبال ایران را خدشه دار کرد و باعث شد تا تیم ملی فوتبال ایران گروگان اهداف تیم ملی فوتبال قطر شود. این شرایط خجالت آور هیچ‌وقت در طول ۸ سال حضور من در تیم ملی ایران رخ نداده بود.
 به‌خاطر این حقیقت که آقای تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران کاملاً مسئول این شرایط و اتفاقات است که بودجه جام جهانی فیفا را برخلاف آن چیزی که گفته بود اجرایی و عملی کرد.  آقای تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران تلاش می‌کند تا مسئولیت‌هایش را پشت بهانه‌های تحریم و شرایط سخت اقتصادی کشور پنهان کند.»
  مسئول حقوقی فدراسیون: شکایتی به‌دست ما نرسیده
مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال می‌گوید شکایت مطرح‌شده از سوی کارلوس کی‌روش از فدراسیون فوتبال به این فدراسیون ابلاغ نشده است. صفی‌الله فغان‌پور، مسئول امور حقوقی فدراسیون فوتبال در واکنش به مصاحبه کارلوس کی‌روش، سرمربی سابق تیم ملی مبنی بر شکایت از فدراسیون فوتبال ایران توضیح داد: «اگر آقای کی‌روش شکایتی از فدراسیون کرده باشد مشکلی برای فدراسیون و فوتبال ایران به‌وجود نمی‌آید زیرا ما حواله پول باقیمانده قرارداد کی‌روش را در اختیار AFC قرار داده‌ایم.» وی ادامه داد: «البته چنین شکایتی به فدراسیون فوتبال ابلاغ نشده و به‌دست ما نرسیده است. با این حال تنها مشکل فدراسیون برای پرداخت پول کی‌روش انتقال آن است که ما هم حواله این پول را در اختیارAFC قرار دادیم تا فیفا درصورت رسیدگی به شکایت مطرح شده از سوی کی‌روش، این پول را به‌حساب او واریز کند.»

این خبر را به اشتراک بگذارید