• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
دو شنبه 26 فروردین 1398
کد مطلب : 52436
+
-

متلک‌پرانی جنایت آفرید


«در حال پرسه‌زنی با موتور بودیم که مقتول به ما متلک گفت و... »

این، بخشی از اعتراف پسری جوان است که به‌خاطر مسئله‌ای پیش‌پا‌افتاده جان جوان دیگری را گرفت.

به گزارش همشهری، ساعت 23:30 جمعه به قاضی ولی مرادی، بازپرس جنایی تهران خبر رسید پسری 20ساله در یک درگیری در جنوب شرق تهران با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

در تحقیقات میدانی و بررسی تصاویر دوربین مداربسته مشخص شد که مقتول چند دقیقه قبل از اینکه به قتل برسد، با 2جوان که سوار بر موتور بودند، درگیر شده است.

او پس از جرو‌بحث با 2موتور‌سوار ضربه‌ای به یکی از آنها زد و فرار کرد، اما یکی از موتورسوارها به تعقیب وی پرداخت‌ و او را گیر انداخت و با چاقو ضربه‌ای به او زد و همراه جوان دیگر فرار کرد. به این ترتیب مأموران تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری متهمان فراری آغاز کردند و موفق شدند هویت آنها را به‌دست آورند.

2متهم 21 و 22ساله که سابقه نزاع و درگیری و حمل مواد‌مخدر داشتند، از محل زندگی خود متواری شده بودند. با این حال، طولی نکشید که مخفیگاه آنها در یک کارگاه رویه‌کوبی مبل در جنوب تهران شناسایی شد. 2موتوسوار تحت تعقیب ساعت 2بامداد یکشنبه در کارگاه دستگیر شدند و در بازجویی‌ها راز قتل جوان 20ساله را فاش کردند.

متهم به قتل در بازجویی‌ها گفت: در حال پرسه‌زنی با موتور در شهرک ولیعصر بودیم که مقتول به ما متلک‌پرانی کرد. ما هم توقف کردیم تا از او سؤال کنیم چرا بی‌دلیل به ما متلک پراند.

ناگهان او با مشت ضربه‌ای به‌صورت دوستم زد که همین موضوع آغاز درگیری میان ما شد. وی ادامه داد: من با چاقو به‌دنبال مقتول رفتم و ضربه‌ای به سمت گردنش پرتاب کردم. او روی زمین افتاد و ما از ترسمان فرار کردیم. تصمیم گرفتیم مدتی در کارگاه رویه‌کوبی مخفی شویم اما خیلی زود گیرافتادیم. در همین حال سرهنگ علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران گفت: متهمان با دستور قاضی جنایی در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

این خبر را به اشتراک بگذارید