• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
یکشنبه 25 فروردین 1398
کد مطلب : 52269
+
-

در حاشیه سیاست

در حاشیه سیاست
در حاشیه سیاست


      اظهارات امیری‌فر درباره احمدی‌نژاد!
«عباس امیری‌فر» نزدیک‌ترین روحانی به احمدی‌نژاد در دوره ریاست‌جمهوری طی یادداشتی، اظهارات منسوب به احمدی‌نژاد را که انقلاب سال ۵۷ را کار انگلیس خوانده تأیید کرد؛ درحالی‌که مشاور احمدی‌نژاد آن را تکذیب کرده است. به گزارش انصاف‌نیوز، حجت‌الاسلام امیری‌فر در متنی درباره نقل‌قولی از احمدی‌نژاد در جلسه‌ای خصوصی که گفته «انقلاب کار انگلیس بود» نوشت: «سلام برادران عزیزم. بنده خودم در این جلسه در ولنجک حضور داشتم و بدتر از موارد فوق را گفتند و به‌دلیل توهین ایشان آن جلسه را ترک کردم که مقدمه قطع ارتباطم با ایشان شد. حالا مختارید باور کنید یا نکنید و به‌قول ما طلبه‌ها فلک‌الخیار. اگر نگاهی به مصاحبه‌ اخیرش بکنید بدتر از این حتی به حضرت آقا کنایه‌های توهین‌آمیز هم داشتند!‌الله‌اکبر از انسان.» امیری‌فر، احمدی‌نژاد را موجودی عجیب دانسته است!

      مذاکره با آمریکا به اصل و به فرع منتفی است
صادق زیباکلام گفته که احتمال مذاکره با آمریکا به هیچ وجه وجود نداشته و ندارد. به گفته وی، اگر هم روزی روزگاری بخواهد مذاکره با آمریکایی انجام شود -که خیلی بعید به‌نظرم می‌رسد- باید از طرف مقام معظم رهبری تصمیم‌گیری شود و دولت این وسط هیچ کاره است. به گزارش نامه‌نیوز، این استاد دانشگاه گفت: از طرفی آقای ترامپ نشان داده که تمایلش برای مذاکره با ایران برای قبل‌ها بوده و الان دشمنی و کینه آنها به ایران آنقدر زیاد شده که در حقیقت احتمال مذاکره به کل، به جزء، به اصل و به فرع منتفی است

       اصولگرایان؛ متوقف در زمان
امیررضا واعظ‌آشتیانی، فعال سیاسی اصولگرا در بخشی از گفت‌وگوی خود با «اعتمادآنلاین» درباره خطاهای اصولگرایان گفت: «برخی از افراد در مجموعه اصولگرایی همچنان در دهه‌های گذشته متوقف هستند، نه به این معنا که ارزش‌های گذشته را فراموش کرده باشند، بلکه به لحاظ رشد فکری حرکت رو به جلو نداشته‌اند و دنیای امروز را همان دنیای گذشته تحلیل می‌کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید