• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
چهار شنبه 21 فروردین 1398
کد مطلب : 51976
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


@ محصولات تاریخ گذشته چرا به فروش می‌رسند؟
مضرات مصرف محصولات خوراکی تاریخ گذشته اگر بیشتر از محصولات خوراکی تقلبی نباشد کمتر نیست و از دستگاه‌های ناظر بهداشت و سلامت مردم توقع می‌رود که اجازه ندهند حتی یک مورد از فروش و عرضه چنین محصولاتی رخ بدهد.

گل‌محمدی از رشت

ترافیک رستم‌آباد پایین به فرعی‌ها کشیده شده است
ترافیک محله رستم‌آباد پایین تهران، در ناحیه 3منطقه 3به‌صورت روزافزون در معابر فرعی دیده می‌شود. خواهشمندیم مسئولان اقدام فوری بکنند.
رحیمیان از رستم‌آباد تهران

    برای خرید خدمت سربازان بی‌پول فکری کنند
به‌دلیل مشکلات خانوادگی مجبور به ترک سربازی شدم و اکنون در 42سالگی توان و وقت خدمت ندارم. پول خرید خدمت هم رقمی نیست که در توان من باشد. مسئولان برای امثال من راهکاری بیندیشند.
نوروزی از اراک

@خیابان امام رضا (ع) سرعتگیر نیاز دارد
خیابان امام رضا (ع) واقع در انتهای اشرفی‌اصفهانی (چاردیواری) به‌دلیل نبود سرعتگیر شاهد تصادفات ناشی از سرعت بالاست. لطفا رسیدگی شود.
سیادتی از چاردیواری تهران

   گرانی‌ها کار دلالان و مدیران ناکارآمد است
بیشترین عامل گرانی که فشارهای معیشتی به مردم را دوچندان کرده است به تحریم‌ها ربطی ندارد، بلکه دلال‌ها و مدیران ناکارآمد به علاوه فساد ریشه‌دار باعث آن شده است. مسئولان فقط تحر‌یم‌ها را بهانه نکنند.
رضا یزدانپرست از یزد

@8نفر برای تحویل یک نامه می‌آیند؟
در ملایر برای تحویل یک برگه تذکر به مغازه 8نفر به علاوه یک مأمور انتظامی می‌آیند. واقعا یعنی شهرداری به 8نفر بابت این کار حقوق می‌دهد؟
زهره‌وند از ملایر

  نوسازی ناوگان تاکسیرانی تهران 2 سال است متوقف است
30هزار تاکسی‌دار در تهران که تنها درآمدشان هم از تاکسی است از 2 سال قبل منتظر نوسازی تاکسی‌هایشان هستند. اغلب این عده کارهای بانکی، تأیید ضامن، پرداخت پول و... هم انجام داده‌اند، ولی از اجرای طرح خبری نیست. مسئولان تاکسیرانی پاسخگو باشند.
فیضی از تهران

   سیل‌زدگان به پزشک و دارو نیازمندند
در مناطق سیل‌زده به پزشک و دارو و به‌خصوص پزشک زنان نیازمندیم. لطفا به گوش مسئولان برسانید.
سارا حسینی از پلدختر

   قوه قضاییه با متخلفان سیل برخورد کند
برخی خانه‌هایی که سیل آنها را تخریب کرده دارای مجوز بوده‌اند و تعدادی از رستوران‌ها یا مغازه‌های در حریم رودخانه‌ هم همینطور. قوه قضاییه با صادرکنندگان مجوز این‌گونه بناها برخوردکند تا آیندگان جرأت نکنند چنین مجوزهایی صادر کنند.
حسین خوشرو از تهران

@چرا 2 اسم روی بچه می‌گذارند؟
همیشه برایم سؤال است که اگر والدینی واقعا اعتقاد مذهبی دارند چرا اسم مذهبی فرزندشان را صدا نمی‌کنند و فقط در شناسنامه ثبتش می‌کنند؟
صدیقه صباح از کرمان

   پله‌برقی متروی امام حسین(ع) خراب است
پله‌برقی متروی امام حسین از یک‌ماه قبل خراب است و خیلی از مردم به‌خصوص سالمندان برای رفت‌وآمد به آن نیاز دارند. لطفا متصدیان آن را راه‌اندازی کنند.
مقدم از تهران

   واقعا چه‌کسی مقصر تصادف زنجیره‌ای است؟
هر سال بعد از عید آمار تصادفات جاده‌ای مهم‌ترین خبرها بود ولی امسال با وجود سیل کسی به این خبرها توجهی نکرد. تنها در یک مورد 11خودرو در اتوبان قزوین - کرج تصادف زنجیره‌ای کردند و بیش از 20نفر مجروح شدند! آیا در این تصادف هم مسئولان مقصرند یا خود مردم که دقت ندارند؟
رسول رشوند از قزوین

 

این خبر را به اشتراک بگذارید