• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
سه شنبه 20 فروردین 1398
کد مطلب : 51764
+
-

ارائه تسهیلات ویژه به محبوسان غیرعمد مناطق سیل‌زده

زندانیان جرایم غیرعمد مناطق آسیب‌دیده از سیل بدون قید و شرط آزاد می‌شوند. ستاد دیه کشور به‌منظور حمایت از مردم مناطق سیل‌زده تسهیلات ویژه‌ای را برای زندانیان جرایم غیرعمد درنظر گرفته است. به گزارش همشهری، مدیرعامل ستاد دیه کشور در این‌باره گفت: دریافت اخبار تلخ حاکم در برخی شهرها و روستاها ما را بر آن داشت تا با تشکیل جلسه فوق‌العاده برای حل مصائب خانواده‌هایی که در کنار معضل سیلاب به دلایلی چون بدهی‌ مالی - غیرکلاهبرداری - بستگان آنها گرفتار حبس شده تسهیلات ویژه و فوری قائل شویم.
به گفته سیداسدالله جولایی، درگیری نزدیکان نسبی و سببی درجه اول این دسته از زندانیان در مقابله با بحران ناشی از سیل و همچنین تأیید ستاد مدیریت بحران تنها شروط بهره‌مندی از این امکان تعریف شده‌ است.
مدیرعامل ستاد دیه کشور تأکید کرد: اگر خانواده درجه یک و بستگان نسبی و سببی زندانی دچار حادثه شده، خانه‌شان تخریب شده باشد و یا مثلا وسیله نقلیه‌ای که ممر درآمد آنها بود در حادثه سیل از بین رفته باشد این افراد بدون رعایت محدودیت و ملزومات خاص و با پرداخت تسهیلات بلاعوض درصورتی که محکومیت دیگری نداشته باشند، از زندان آزاد می‌شوند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید