• جمعه 28 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 9 ذی القعده 1445
  • 2024 May 17
سه شنبه 20 فروردین 1398
کد مطلب : 51700
+
-

بازی با استقلال فینال است

مهدی کیانی: اصلا از قهرمانی ناامید نشده‌ایم

بازی با استقلال فینال است

لیگ برتر این فصل بسیار جذاب دنبال می‌شود. با توجه به نتایج هفته‌های گذشته پرسپولیس، تراکتورسازی و سپاهان مثلث اصلی قهرمانی بودند اما سپاهان با توجه به تساوی مقابل تیم نساجی مازندران اختلافش با 2رقیب به 4امتیاز رسید و شاید شانس قهرمانی آنها در 6هفته باقیمانده کمتر از پرسپولیس صدرنشین و تراکتورسازی رده دومی باشد. مهدی کیانی- کاپیتان سپاهان- اما همچنان امیدوار به کسب قهرمانی است. او در گفت‌وگو با همشهری درباره شانس قهرمانی گفت:«ما هنوز در کورس قهرمانی هستیم. 6بازی باقی‌مانده و هنوز امتیازات زیادی مانده است. شانس زیادی داریم تا به صدر جدول برگردیم».
وی ادامه داد:«نباید ناامید باشیم. شانس زیادی داریم البته کار خیلی سخت شده است ولی همانطور که گفتم هنوز 6 بازی داریم؛6 بازی که حساس هم هستند. باید با قدرت پیش برویم و حتی یک امتیاز هم نباید از دست بدهیم تا در نهایت دوباره صدرنشین شویم. البته ما در 3-4 هفته اخیر بدشانس بودیم و توپ‌هایمان گل نمی‌شد. به جرأت می‌توانم بگویم در 3-4بازی اخیر بالای 15-16موقعیت گل را از دست دادیم. ان‌شاءالله تمرکز کنیم و دیگر اشتباهی نداشته باشیم».
کاپیتان تیم سپاهان با اشاره به شرایط این روزهای این تیم تأکید کرد:«ما تیم بزرگی هستیم، از بازیکنان و مربی بزرگی هم بهره می‌بریم و تمرینات خیلی خوبی هم برگزار می‌کنیم. حالا با صحبت‌های کادرفنی و شخص آقای قلعه‌نویی در بازی‌های پیش رو باید از تک موقعیت‌ها که هیچ از نیم موقعیت‌ها هم استفاده کنیم. البته این هفته بازی سختی مقابل تیم خوب استقلال داریم؛ تیمی که از مربی و بازیکنان خوبی بهره می‌برد. با این حال ما در خانه خودمان بازی داریم و باید این بازی را که  مانند فینال است، ببریم».
وی افزود:«به‌نظر من استقلال تیم پرقدرتی است که در یکی - دو هفته اخیر نتیجه نگرفته و پرقدرت می‌آید که مقابل ما به پیروزی برسد. ما هم برای اینکه به جدول برگردیم محکوم هستیم که 3امتیاز را برای خود کنیم.اگر این بازی را ببریم برای بازی‌های بعدی روحیه بهتری خواهیم داشت. البته خط تهاجمی استقلال نقطه قوت آنهاست در کنار آن نقاط ضعفی هم دارند که باید از آنها استفاده کنیم».
کیانی درباره اینکه حریفان هفته‌های پایانی تراکتورسازی نسبت به تیم‌های سپاهان و پرسپولیس آسان‌تر به‌نظر می‌رسند،گفت:« این دیگر برنامه‌ریزی لیگ بود.
 تراکتورسازی در نیم فصل دوم بیشتر بازی‌هایش در خانه است. البته ماشین‌سازی‌ هم در تبریز است و این موضوع هم تأثیر دارد. با این حال ما هم برابر هر تیمی بازی می‌کنیم باید تمرکز لازم را داشته باشیم و موقعیت‌هایمان را تبدیل به گل کنیم. به هرحال ما شایسته قهرمانی هستیم باید شرایط را عوض کنیم.ما صددرصد برای قهرمانی تلاش می‌کنیم باید با قهرمانی خستگی‌مان را از بین ببریم. اصلا هم ناامید نیستیم. می‌خواهیم به هواداران هدیه بدهیم».

این خبر را به اشتراک بگذارید