• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 27 اسفند 1397
کد مطلب : 51118
+
-

زکی‌پور: این داربی خیلی حساس است

زکی‌پور: این داربی خیلی حساس است

میلاد زکی‌پور، مدافع آبی‌ها دوباره به ترکیب اصلی راه یافته. او در چندبازی اخیر لیگ در سمت چپ خط دفاعی بازی کرده و عملکرد نسبتا خوبی داشته است. زکی‌پور درباره شرایط این روزهای تیمش می‌گوید:«شرایط ما در لیگ قهرمانان آسیا سخت شده است. در لیگ هم برخی بازی‌ها واقعا امتیازات مفتی را از دست دادیم ولی همچنان مدعی هستیم و باید همه امتیازات را بگیریم.»
او در ادامه خاطرنشان می‌کند: «حالا هم داربی را در پیش داریم. در این سه سالی که من در استقلال هستم شاید هیچ داربی مثل این داربی حساس نبوده است. هر تیمی ببرد شانس اول قهرمانی است و این بازی حقیقتا یک فینال است. »
زکی‌پور با گلایه از امکانات و تدارکات تیم می‌افزاید: «دو، سه سال است که همه جور ما را اذیت می‌کنند. نه پول کافی می‌دهند، نه امکانات می‌دهند و ما فقط هواداران را داریم. اگر ما شرایط پرسپولیس را داشتیم و رسیدگی که به این تیم می‌شود به ما هم می‌شد در همه رقابت‌ها مدعی اصلی بودیم. با همه اینها خدا را شکر الان در رده دوم هستیم. شما می‌بینید پرسپولیسی‌ها زودتر از ما و بموقع پول‌های خود را می‌گیرند. زمین تمرین خوب دارند. مطالبات پارسال خود را گرفتند بخش زیادی هم از قراردادهای امسال خود را هم گرفتند.»
زکی‌پور که گاهی به‌خاطر سبک بازی‌اش مورد انتقاد هواداران قرار دارد معتقد است: «من کمترین حاشیه را داشتم، کمتر از همه هم پول گرفته‌ام و بیشترین دقایق بازی را هم داشتم. در نیم‌فصل اول یک گل هم از سمت چپ دریافت نکرده‌ایم اما باز هم برخی می‌گوید سمت چپ اتوبان شده است. تازه ما 3روز یک‌بار بازی می‌کنیم. ولی اگر در یک بازی خوب نباشی مورد شدیدترین انتقادات قرار می‌گیری. البته من قبول دارم در استقلال همیشه باید خوب باشی. هواداران انتظار دارند اما در یک بازی هم ممکن است در فرم خوب نباشید.»

این خبر را به اشتراک بگذارید