• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
پنج شنبه 16 اسفند 1397
کد مطلب : 50131
+
-

جبران می‌کنیم مطمئن باشید

تیتر یک
جبران می‌کنیم مطمئن باشید

 محمد زارعی 


 استقلال گام اول در فصل جدیدِ لیگ قهرمانان آسیا را با شکستی سنگین برداشت. نتیجه‌ای که هواداران این تیم را در همین شروع کار برای صعود ناامید کرده است. وریا غفوری مدافع ملی‌پوش آبی‌ها هم یکی از چهره‌های ضعیف بازی با الدحیل بود. با این حال او اطمینان می‌دهد که این نتیجه قابل جبران است و مطمئنا در بازی برگشت این شکست را جبران خواهند کرد. غفوری حتی تأکید می‌کند که استقلال از این گروه مرگ صعود خواهد کرد.
مدافع آبی‌پوشان با اشاره به اتفاقات فنی بازی با الدحیل به همشهری می‌گوید: «متأسفانه در بازی مقابل الدحیل استقلال همیشگی نبودیم. در هفته‌های اخیر ما عملکرد خیلی خوبی داشتیم. روند تیم خیلی خوب پیش می‌رفت ولی در بازی با الدحیل استقلال همیشگی نبودیم؛ یعنی بازیکنان خودشان نبودند. حالا این موضوع دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد. البته با وجود اینکه بازیکنان در حد خودشان نبودند ولی فاصله ما با تیم الدحیل 3 گل نبود.»
او درباره شانس صعود استقلال معتقد است: «قطعا در بازی برگشت جبران می‌کنیم و نشان می‌دهیم قدرت واقعی ما چقدر است. هنوز 5بازی دیگر در لیگ قهرمانان باقی مانده و خواهید دید چه بازی‌های باکیفیتی از خود به نمایش خواهیم گذاشت. با وجود اینکه در گروه سختی قرار داریم و در اصطلاح می‌گویند در گروه مرگ هستیم اما همه ما به این باور داریم که قطعا صعود می‌کنیم.»
این مدافع با اشاره به روحیه بازیکنان استقلال تهران برای ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اضافه می‌کند: «آن چیزی که من در تیم می‌بینم بچه‌ها با وجود شکست مقابل الدحیل به هیچ وجه ناامید نیستند و روحیه خوبی دارند. با این شرایط قطعا صعود می‌کنیم. ما برای تیم می‌جنگیم حالا در جریان بازی یکسری اشتباهات رخ می‌دهد اما در کل مطمئنم صعود می‌کنیم چرا که پتانسیل ما بالاست و قطعا به هدف‌مان می‌رسیم.»
غفوری درباره اینکه در بازی با الدحیل آن بازیکن همیشگی نبوده و عملکرد خوبی نداشته می‌گوید: «بله من متأسفانه از بازی با فولاد خوزستان مصدومیت داشتم. کشاله پایم دچار گرفتگی شده بود و برای بازی آماده نبودم. حتی تا روز قبل از بازی معلوم نبود بازی کنم اما با تشخیص کادرفنی بازی کردم. البته دقایق آخر بازی برای اینکه از مصدومیت احتمالی جلوگیری شود تعویض شدم.»
او با اشاره به دیدار بعدی لیگ قهرمانان مقابل العین امارات اضافه می‌کند:«می‌توانم به هواداران نوید یک بازی زیبا را بدهم. تماشاگران خوب استقلال اگر به ورزشگاه بیایند حتما از دیدن یک بازی زیبا لذت خواهند برد و قدرت واقعی ما را در این مسابقه خواهند دید. من خودم به شخصه خیلی به این بازی امیدوارم و فکر می‌کنم می‌توانیم عیدی خوبی به هواداران بدهیم.»
مدافع استقلال با اشاره به دیدار فردای این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان که در چارچوب مسابقات لیگ برتر خواهد بود معتقد است: «ما در لیگ برتر شرایط حساسی داریم. برای اینکه همچنان در کورس قهرمانی باشیم این بازی برایمان بسیار مهم است چرا که می‌خواهیم به صدر جدول برسیم. البته هدف اصلی ما قهرمانی است. برای همین هدف هم می‌جنگیم و تا آخرین لحظه پا پس نمی‌کشیم. هم در آسیا هم در لیگ برتر هدف‌های بزرگی در سر داریم و فقط به قهرمانی در هر دو جبهه فکر می‌کنیم.»
   واکنش اینستاگرامی غفوری به اظهارات حسن زاده
اسماعیل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی چند روز قبل در رادیو صحبت‌هایی انجام داد که با واکنش‌های تندی مواجه شد. او با طعنه به وریا غفوری از لفظ شهرستانی درباره او استفاده کرد و همین موضوع باعث شد تا بسیاری از فوتبالیست‌ها ناراحت شوند و به رئیس کمیته انضباطی حمله کنند. حالا و بعد از مسابقه الدحیل و استقلال، خود این بازیکن نیز به حرف‌های مطرح شده واکنش نشان داده است. غفوری در استوری اینستاگرامی‌اش به حسن‌زاده طعنه زده که بازیکنانی مثل خودش با نان بازو به موفقیت رسیده‌اند و با انتصاب در جایی مشغول نشده‌اند. او در اینستاگرامش نوشته: «متأسفانه قبل از بازی مهم برای استقلال ایران یکی از عوامل فدراسیون فوتبال صحبت‌هایی مطرح کرد که واقعا جای هیچ‌گونه توجیهی نداشت. آقای رئیس! شما من را جوان شهرستانی خطاب کردید. ولی متأسفانه با حالت طعنه و کوچک‌بینی. آری بنده با افتخار یک شهرستانی هستم. شما گفتید بنده هنوز خیابان‌های تهران را بلد نیستم. درست است اما به خوبی مسیر درستی و صداقت را یاد گرفته‌ام. جوانان امثال من با نون بازو و تلاش به جایگاهی که لایقش هستند می‌رسند نه با انتصاب. جوانان امثال من شعور صحبت کردن و احترام با کل جامعه را به خوبی یاد گرفته‌اند. شما گفتید حرف‌های من باید کالبدشکافی بشه. شما نگران نباش. حرف‌های من کالبدشکافی شد ولی بنده اعتقاد دارم که این توهین شماست که نیاز به ساعت‌ها، شاید روزها و شاید ماه‌ها کالبدشکافی دارد. در آخر لازم است بدانید هیچ قوم و نژادی از دیگری برتر نیست مگر به واسطه اعمال، رفتار و انسانیت آن قوم و نژاد.»

این خبر را به اشتراک بگذارید