• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
سه شنبه 14 اسفند 1397
کد مطلب : 49898
+
-

شبکه‌ اجتماعی

شبکه‌ اجتماعی

مهناز افشار: من می‌آیم ورزشگاه

مهناز افشار با انتشار این توییت اعلام کرد امروز در بازی دوستانه بانوان ایران و بلاروس حضور خواهد داشت. ایران و بلاروس، 2بازی دوستانه با یکدیگر برگزار می‌کنند که در بازی اول عدم‌حضور تماشاگران در ورزشگاه آرارات حسابی به چشم آمد. مهناز افشار که همیشه حامی فوتبال بانوان بوده به‌دلیل سفر خارجی موفق نشده بود بازی اول را تماشا کند اما اعلام کرده در بازی دوم حتما حضور خواهد داشت و همه بانوان را هم به تماشای این بازی دعوت کرد.

حسن یزدانی: ممنونم از همه

حسن یزدانی بعد از قهرمانی در جام دانکلوف پس از مدت‌ها به اینستاگرامش سر زد تا از تبریک‌ها و پیام‌های هوادارانش تشکر کند. یزدانی که خیلی به‌ندرت در شبکه‌های اجتماعی حاضر می‌شود دیروز در یک استوری خطاب به فالوئرهای خود نوشت:«نمی‌دانم چه جمله‌ای را برای توصیف محبت‌هایتان بنویسم. ممنونم از کسانی که بهم تبریک گفتند».

تبلیغات؛ شغل دوم ورزشکاران

حجم تبلیغات در صفحه شخصی ورزشکاران این روزها بیشتر از قبل شده است. ورزشکاران ایرانی و به‌خصوص فوتبالیست‌ها به‌علت پربازدید بودن صفحات شخصی خود معمولا با پیشنهادهایی برای تبلیغات روبه‌رو می‌شوند که معمولا خیلی از آنها به این پیشنهادها پاسخ منفی می‌دهند. اما این روزها تعداد پاسخ‌های مثبت بیشتر شده و تبلیغات خیلی بیشتری را در صفحه ورزشکاران شاهد هستیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید