• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
دو شنبه 13 اسفند 1397
کد مطلب : 49751
+
-

جدال زن مسافر با راننده شیطان‌صفت

جدال زن مسافر با راننده شیطان‌صفت


زن جوان وقتی پی به نقشه شوم راننده شیطان صفت برد با او درگیر شد و از خودروی در حال حرکت بیرون پرید تا نجات پیدا کند. به گزارش همشهری، شامگاه هشتم اسفند‌ماه زنی از محل کارش حوالی نوبنیاد خارج شد تا با خرید کادوی روز مادر به دیدن او برود. او بی‌خبر از همه جا سوار بر یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ که تصور می‌کرد مسافرکش است شد؛ غافل از اینکه راننده چه نقشه شومی در سر داشت. با این حال زن زیرک موفق به فرار شد و چون در این حادثه آسیب دیده بود به بیمارستان انتقال یافت. او پس از درمان و ترخیص از بیمارستان خودش را به کلانتری نیاوران رساند تا اتفاق تلخی که برایش رخ داده بود را بازگو و شکایت کند.

او گفت:پس از اتمام ساعت کاری و خروج از شرکت تصمیم گرفتم از نوبنیاد برای خرید شیرینی و کادوی روز مادر به نیاوران بروم. درحالی‌که منتظر تاکسی بودم یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ مقابل پایم ترمز کرد و من به خیال اینکه مسافرکش است تصمیم گرفتم سوار ماشین او بشوم. ابتدا خواستم در صندلی عقب بنشینم ولی با وجود وسایل در صندلی عقب، به پیشنهاد راننده در صندلی جلو نشستم.وی ادامه داد: راننده از نوبنیاد به سمت نیاوران حرکت کرد و مرا تا جلوی شیرینی فروشی که گفته بودم رساند اما بی‌آنکه توقف کند تغییر مسیر داد. از راننده خواستم که خودرو را نگه دارد و او گفت می‌خواهد دور بزند. من اعتراض کردم و از راننده خواستم تا ماشین را متوقف کند اما راننده، بدون توجه به درخواست من به مسیر خود ادامه داد.

ناگهان متوجه شدم پایش را روی پدال گاز گذاشته تا سرعتش بیشتر شود. این وضعیت را که دیدم شروع به داد و فریاد کرده و تلاش کردم که خودم را از خودرو به بیرون پرتاب کنم. با این حال راننده خودرو را متوقف نمی‌کرد که با او درگیر شدم. پس از آن گوشی موبایلم را به سمت راننده پرتاب کردم و موفق شدم خودم را از ماشین به بیرون پرت کنم. پس از آن فریاد زنان از مردم درخواست کمک کردم و راننده نیز از ترسش متواری شد.وی ادامه داد: در درگیری با راننده صدمه دیده بودم که با کمک مردم به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان قرار گرفتم.

پس از این شکایت، مأموران کلانتری تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند و در تحقیقات میدانی پی بردند که تعدادی از شاهدان ماجرا توانستند قسمتی از پلاک خودرو را یادداشت کنند. با این سرنخ مخفیگاه متهم مورد شناسایی قرار گرفت و زمانی‌که قصد داشت تا مقابل خانه‌اش سوار بر ماشینش شود در عملیاتی غافلگیرانه گیر افتاد. همچنین مأموران در بازرسی از خودروی وی گوشی موبایل شاکی را کشف کردند.

متهم پس از دستگیری به کلانتری منتقل شد و تحت بازجویی قرار گرفت. او اگرچه ابتدا اصرار داشت که بیگناه است اما با توجه به شواهد موجود و کشف گوشی شاکی از داخل خودروی وی چاره‌ای جز اقرار به نقشه شوم خود ندید. او گفت که با سوار کردن زن جوان وسوسه‌های شیطانی به سراغش آمده و قصد آزار و اذیت وی را داشته اما زن جوان با او درگیر و موفق به فرار شده است. سرهنگ خلیل لطفی، رئیس‌کلانتری 123نیاوران در این خصوص گفت:متهم برای ادامه تحقیقات پلیسی و کشف سایر جرایم در اختیار کلانتری قرار دارد.
 


 

این خبر را به اشتراک بگذارید