• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
دو شنبه 13 اسفند 1397
کد مطلب : 49747
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


  پنهان کاری قیمت در مؤسسات کمک آموزشی
فقدان نظارت باعث شده برخی شعب مؤسسه قلم‌چی علاوه بر پنهان‌کاری قیمت خدمات، برخی خدمات اختیاری ازجمله خرید کتاب را به اجبار به خانواده‌ها تحمیل ‌کنند. پاسخ شعبه بهشهر به اعتراض بنده این بود که بروید هر کاری خواستید بکنید!

رضا رمضان‌نژاد از بهشهر

  قیمت میوه و آجیل سرسام‌آور است
 هر چه به عید نزدیک‌تر می‌شویم قیمت میوه و آجیل بالاتر می‌رود. مسئولان فکری کنند.
سلطانی مقدم از شاهرود

  ترافیک دائمی در تقاطع خیابان  رودکی– امام خمینی (ره)
 چند سال است که تقاطع خیابان رودکی- امام خمینی(ره) با ساختمانی که در طرح است، ترافیک دائمی دارد. تا کی مردم باید معطل یک نفر باشند؟
ترک از رودکی

   مشکلات تهیه گوشت در دزفول
اغلب فروشگاه‌های دزفول گوشت ندارند، ‌جایی هم که گوشت دارد صف‌های بسیار طولانی و بی‌نظم همراه با جنگ و دعوا دارد، تازه اگر گوشت به همه برسد!
بصیر از دزفول

   فروشگاه بهاره حکیمیه دایر شود
 هر سال در منطقه 4 سمت حکیمیه فروشگاه بهاره دایر می‌شد که قیمت‌هایش هم خوب بود، امسال که همه‌‌چیز گران شده، تا حالا فروشگاهی دایر نشده است. لطفا مسئولان مردم را دریابند.
خواجوند از حکیمیه

   چرا به بازنشستگان وام حمایتی نمی‌دهند
 چرا وام‌های حمایتی بازنشستگان قطع شده؟ ‌آیا مسئولان نگرانند که نتوانند حقوق ما را بدهند و اقساط وام به بانک‌ها پرداخت نشود؟ این مسئله درحالی است‌که وام بازنشستگان کشوری همچنان پابرجاست. تفاوت تا کی؟
رسولی از کرمان

@ خیابان شکری شهر ری نیازمند پلیس
 از مسئولان تقاضا می‌کنیم یک نیروی پلیس در خیابان شکری، خیابان شهید قدمی شهرری مستقرکند تا جلوی تردد دو‌طرفه را بگیرد. این خیابان یک‌طرفه است ولیکن کسی رعایت نمی‌کند و هرروز شاهد دعوا و نزاع رانندگان و ترافیک هستیم.
 خان‌محمدی از شهر ری

  شرکت‌های کاریابی سودجویی می‌کنند
 با بالارفتن آمار بیکاری، بازار شرکت‌های کاریابی سکه شده است. یک‌بار برای ثبت‌نام شما پول می‌گیرند و یک‌بار هم نصف حقوق ‌ماه اول شما را درحالی‌که کارفرما شاید 2 ماه هم شما را سرکار نگه ندارد!
گیتی فرد از زنجان

@ اتوبان اشرفی اصفهانی صداگیر نیاز دارد
 خیابان اشرفی اصفهانی به سمت مرزداران، پونک و صادقیه صدای خودروها برای ساکنان واقع در حاشیه  این معبربسیار آزاردهنده است، از مسئولان تقاضا داریم برای این محدوده‌ها صداگیر بگذارند.
رضوانی از صادقیه

  بانک‌های گنبد کاووس به افراد تحت پوشش بهزیستی
 وام نمی‌دهند
 بانک قرض‌الحسنه گنبدکاووس با نامه معرفی بهزیستی وام نمی‌دهد و عنوان می‌کند این افراد قادر به پرداخت اقساط نیستند و ما وام نمی‌دهیم! پس تکلیف ما افراد تحت پوشش بهزیستی چیست؟
رحمت داد از گنبد کاووس

  یارانه بنزین را به‌حساب سرپرستان خانوار بریزند
 یارانه بنزین به‌حساب سرپرستان خانواده‌ها واریز شود تا هم قیمت بنزین واقعی شود و هم جلوی قاچاق، تک سرنشینی، ترافیک و آلودگی هوا گرفته شود.
محمد برقبانی از یافت‌آباد

   مسئولان بین مردم زندگی کنند
 اگر مسئولان، اعم از دولتی و غیردولتی بین مردم زندگی کنند؛ بهتر می‌توانند راه‌حل مشکلات را بیابند.
اکبر عابدی اشرقی از اصفهان

  خیابان شربیانی شرقی تبدیل به بزرگراه شده است
 با مسدود شدن چهارراه تعاون به بزرگراه حکیم، خیابان شربیانی شرقی در منطقه 5تهران به بزرگراه تبدیل شده درحالی‌که خیابان است. وضعیت به‌گونه‌ای شده که حتی نمی‌توانیم خودروی خود را از پارکینگ خارج کنیم.
نظامی از اهالی محل

   پرداخت سبد حمایتی نصفه و نیمه انجام شد
 پرداخت سبد حمایتی از سوی دولت نصفه و نیمه بود و خیلی‌ها از آن بهره‌مند نشدند. دست آخر هم گفتند دیگر بودجه ندارند!
علی الوندی قیاسوند از سنندج

@ تبلیغات دروغین برای اسپری‌های اکسیژن
 مدتی است که تبلیغات دروغینی در مورد اسپری های اکسیژن صورت می‌گیرد و عنوان می‌شود که با استفاده از آنها می‌توان به جنگ آلودگی هوا رفت، ‌درحالی‌که این اسپری‌ها برای رفع نفس‌تنگی‌های مقطعی است. لطفا اطلاع‌رسانی کنید.
مریم زیبنده از اهواز

  جاده فومن- آستارا مستعد تصادف است
 جاده فومن به آستارا به‌دلیل دست‌انداز و چاله‌هایی که سال‌هاست ترمیم نشده همه ساله به بالا رفتن آمار تصادفات کمک می‌کند و به‌خصوص راننده‌های ناآشنا به جاده، در این مسیر بسیار با خطر مواجه می‌شوند. لطفا مسئولان اقدامی کنند.
کوچک سرایی از آستارا

این خبر را به اشتراک بگذارید