• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 6 اسفند 1397
کد مطلب : 48990
+
-

شگرد عجیب دزد حرفه‌ای


نردبان طنابی که سارق خودش برای سرقت‌هایش درست کرده بود جان او را گرفت. به گزارش همشهری، چند روز قبل متولی حسینیه‌ای در جنوب غرب تهران هنگام نماز مغرب وارد حسینیه شد و ناگهان چشمش به نردبان طنابی افتاد که از نورگیر حسینیه به سمت پایین آویزان شده بود. ابتدا تصور کرد وسیله‌ای به آن آویزان است اما وقتی نزدیک‌تر شد پی برد که مردی میان نردبان طنابی پیچیده شده است. دقایقی بعد با  رسیدن مأموران و اورژانس مشخص شد که او جانش را از دست داده است.

از سوی دیگر معلوم شد که پول‌ها و بخشی از وسایل حسینیه سرقت شده است. ماجرا به اینجا ختم نشد چرا که مأموران در بررسی‌های خود پی بردند یکی از واحد‌های این ساختمان 5طبقه متعلق به مهد کودک است که وسایل باارزش آنجا به سرقت رفته است. مأموران به بازبینی تصاویر دوربین مداربسته پرداختند و مشخص شد که سارق جوان چند روز قبل از طریق پشت بام وارد مهدکودک که در طبقه پنجم ساختمان بوده شده و پس از سرقت وسایل، پرده‌های آنجا را به هم گره زده و یک سر پرده‌ها که به‌صورت طنابی در آمده بود را به میله‌ای داخل پشت بام وصل کرده بود. او از طریق نورگیر وسط پشت بام مهدکودک و با کمک پرده‌ها وارد حسینیه شده و وسایل آن را به سرقت برده بود.

این سرقت برای چند روز قبل بود و تصاویر روز حادثه نشان می‌داد که همان سارق این‌بار با تهیه نردبان طنابی از نورگیر وارد حسینیه شده و دست به سرقت زده است اما پس از دزدی قصد فرار داشت که چون فاصله زیادی با زمین داشت تعادلش را ازدست داد. همین باعث شد که طناب نردبان دورگردنش بپیچد و جانش را از دست بدهد. در ادامه تحقیقات مشخص شد که او سابقه دار است و پیش از این بارها دست به سرقت از زده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید