• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
جمعه 3 اسفند 1397
کد مطلب : 48676
+
-

کافه مجلس

کافه مجلس
کافه مجلس


      مردم ناامید، از همه عبور می‌کنند!
محمدرضا عارف، رئیس فراکسیون با انتقاد از برخی اظهارنظرهایی که به‌دنبال ناامید‌کردن مردم هستند، گفت: متأسفانه کسانی که باید به جامعه آرامش بدهند و برای عبور از وضعیت فعلی تلاش کنند، سیاه‌نمایی می‌کنند و به‌دنبال ناامید‌کردن مردم هستند. اگر مردم ناامید شوند، از همه عبور خواهند کرد.(ایسنا)

      نشست کمیسیون‌ها با روحانی
حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور خبرداد که قرار است به‌زودی نشست‌های کمیسیون‌های تخصصی با آقای رئیس‌جمهور برگزار شود. او در پاسخ به اینکه برخی ‌نمایندگان به این جهت که بتوانند مطالبات خود را با رئیس‌جمهور مطرح کنند و امکان دیدار فراهم نمی‌شود، به‌دنبال سؤال و استیضاح می‌روند؛ آیا برنامه‌ای برای افزایش دیدار نمایندگان با رئیس‌جمهور پیش‌بینی شده است، به ایلنا گفت: ملاقات‌های نمایندگان با وزرا مرتب در حال انجام است.

      فرهنگستان زبان مادری به‌جای زبان فارسی
عبدالکریم حسین‌زاده، رئیس فراکسیون حقوق شهروندی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم‌اجرای اصل١۵ قانون اساسی مبنی بر آموزش زبان مادری، این امر را موجب تقابل قومی و فرهنگی دانست و در حساب شخصی‌اش در توییتر پیشنهاد کرد ضمن ارزیابی دقیق عملکرد فرهنگستان زبان و ادب فارسی توسط کمیته‌ای از زبان‌شناسان مستقل، این نهاد به فرهنگستان زبان‌های ایرانی تبدیل شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید