• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
جمعه 3 اسفند 1397
کد مطلب : 48632
+
-

قرمزها بدون دفاع در مسجد سلیمان

بعد از سیدجلال حسینی شجاع خلیل‌زاده هم مصدوم شد

قرمزها بدون دفاع در مسجد سلیمان

سرخپوشان امروز در لیگ برتر به مصاف نفت مسجد سلیمان خواهند رفت. شاگردان برانکو در شرایطی این دیدار را برگزار خواهند کرد که شجاع خلیل‌زاده با مصدومیت در آخرین تمرین پرسپولیس این دیدار را از دست داد تا برانکو در نبود او و سیدجلال که در بازی برابر پدیده مصدوم شده بود تیمش را بدون دو دفاع وسط خود به مسجد سلیمان ببرد.

 بیرانوند بدون رقیب
علیرضا بیرانوند هم‌اکنون در کنار رحمتی یکی از بهترین دروازه‌بانان لیگ است و در بازی برابر نفت هم برانکو از بیرانوند درون دروازه استفاده خواهد کرد.این دروازه‌بان امیدوار است تا بتواند یک‌بار دیگر در بازی‌های لیگ کلین شیت کند.

 چالش برانکو برای خط دفاع
برانکو در نبود سیدجلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده 2 مدافع مصدوم خود با چالش بزرگی روبه‌روست. به همین دلیل سرمربی سرخپوشان در این بازی از شایان مصلح و نادری در قلب دفاع استفاده خواهد کرد. این در حالی است که ربیع‌خواه هم هنوز وضعیت نامشخصی دارد و برانکو نمی‌تواند روی این بازیکن ریسک کند. در دفاع راست مهدی شیری حضور خواهد داشت. در دفاع چپ با رفتن شایان مصلح به قلب خط دفاع برانکو کار سختی برای انتخاب خواهد داشت و احتمالا سیداحسان حسینی در این پست برای نخستین بار به میدان خواهد رفت.

 خط هافبک بدون تغییر
در خط هافبک سرمربی پرسپولیس تیمش را بدون هیچ تغییری به میدان خواهد فرستاد و در این بازی کمال کامیابی نیا در پست هافبک دفاعی بازی خواهد کرد و سیامک نعمتی و سروش رفیعی و نوراللهی نیز بازی خواهند کرد.

 بودیمیر روی نیمکت
علیپور و ترابی در خط حمله قرار خواهند گرفت و برانکو فعلا ترجیح داده تا از بودیمیر در ترکیب اصلی استفاده نکند و در نیمه دوم این بازیکن را به میدان بفرستد.

این خبر را به اشتراک بگذارید