• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
پنج شنبه 2 اسفند 1397
کد مطلب : 48574
+
-

صف کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی

انتخابات فدراسیون کشتی به کلافی سردرگم تبدیل شده که تا شروع ثبت‌نام کاندیداها شرایط گنگ و مبهم باقی خواهد ماند. علیرضا دبیر، علیرضا حیدری و مجید خدایی صراحتا برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند ولی اتفاقات حاشیه‌ای خبر از حضور امیر خادم، عباس جدیدی و حمید بنی‌تمیم در صف ثبت‌نام کاندیداهای ریاست فدراسیون می‌دهد. هم‌اکنون سکان هدایت فدراسیون کشتی در دستان حمید بنی‌تمیم است و او قانونا تا اردیبهشت ‌ماه می‌تواند در سمت سرپرستی حضور داشته باشد.

   ماجرای آفتابی‌شدن خادم 
نتایج ضعیف کشتی در مسابقات جهانی فرانسه و مجارستان منجر به استعفای رسول خادم شد تا این بار برخلاف استعفاهای دیگر خبری از بازگشت نباشد. با تصمیم مجمع فدراسیون کشتی
 بنی تمیم سرپرستی فدراسیون کشتی را در دست گرفت و در نخستین اقدام غلامرضا محمدی و محمد بنا را به‌عنوان سرمربیان کشتی آزاد و فرنگی انتخاب کرد.پیش‌تر محمدی با حضور رسول خادم در فدراسیون کنار گذاشته شده بود و محمد بنا هم با فشارهایی که بابت فرایند انتخابی به او آوردند تصمیم گرفت کنار بکشد. بنی تمیم طی حکمی دیگر علیرضا رضایی را به‌عنوان سرپرست نایب‌رئیسی فدراسیون انتخاب کرد تا نشان دهد آمده که بماند. همچنین بارها درباره اختلاف بنی تمیم و رضا لایق دبیر فدراسیون و یار نزدیک رسول خادم در رسانه‌ها صحبت شد که لایق هیچ‌گاه این اختلاف را تأیید نکرد و مدعی شد برای کمک به کشتی مانده است و اگر او را نخواهند می‌رود. طی چند روز گذشته تصویر حضور رضا لایق، رسول خادم و برخی دیگر از اهالی کشتی که اتفاقا یک رئیس هیأت هم در آن مشاهده می‌شد در فضای مجازی منتشر شد تا نشان دهد رسول از فضای کشتی فاصله نگرفته است.
   خادم می‌آید؟
امیر خادم این روزها سفرهای استانی او بسیار سر و صدا کرده است. امیر برادر بزرگ‌تر رسول در پاسخ به سؤال خبرنگاران که در انتخابات شرکت خواهد کرد صراحتا گفته بود قصد شرکت در انتخابات را ندارد. حال دیدار او با رئیس هیأت‌ها در سفرهای استانی‌اش و پیگیری صفحات مجازی کشتی اتفاقاتی است که خلاف ادعای قبلی خادم را ثابت می‌کند. پیش‌تر در صفحه اینستاگرام امیررضا خادم خبری از پیج‌های کشتی نبود ولی حالا اگر سری به اینستاگرام خادم بزنید او تقریبا تمام صفحات کشتی را پیگیری می‌کند بدون شک این مسئله در آستانه انتخابات ریاست فدراسیون کشتی اتفاقی نیست. محمد حسین محبی رئیس هیأت کشتی کرمانشاه درباره دیدارش با امیر خادم گفت: « امیررضا خادم به کرمانشاه سفر داشت و در این سفر با هم دیدار داشتیم اما خدا می‌داند او هیچ صحبتی درباره انتخابات فدراسیون کشتی نکرد و اصلاً راجع به این موضوع حرفی نزد. خادم در گذشته گفته بود قصدی برای حضور در انتخابات ندارد و نمی‌دانم واقعا می‌خواهد در انتخابات شرکت کند یا نه؟ به هر حال او از جامعه کشتی است و این حق را دارد که در انتخابات شرکت کند». 

این خبر را به اشتراک بگذارید