• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
پنج شنبه 2 اسفند 1397
کد مطلب : 48561
+
-

با لنگ درازم به توپ نرسیدم!

شایان مصلح: به استیل من شادی منشوری نمی‌خورد

با لنگ درازم به توپ نرسیدم!

حمیدرضا علی‌پور

پرسپولیس با عبور از پدیده برای نخستین‌بار در دوره حضور برانکو به‌عنوان سرمربی این تیم توانست به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی صعود کند. شایان مصلح در این بازی در صحنه گل پدیده نتوانست مانع عبور توپ شود که این موضوع با اعتراض هواداران پرسپولیس همراه بود. با وجود این، مصلح که این روزها عملکرد خوبی در دفاع چپ پرسپولیس دارد، توانست گل تساوی سرخپوشان را به ثمر برساند تا در نهایت در ضربات پنالتی، این پرسپولیس باشد که جواز حضور در نیمه‌نهایی را پیدا کند. شایان مصلح درخصوص شرایط این روزهای خودش و پرسپولیس با همشهری به گفت‌وگو پرداخت:

   پرسپولیس توانست با شکست پدیده به نیمه‌نهایی جام حذفی صعود کند.
خدا را شکر توانستیم در این بازی پیروز شویم. واقعا بازی سختی بود. پدیده امسال یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ و جام حذفی بود که توانستیم این تیم را شکست دهیم و حالا باید خودمان را آماده دیدار برابر سپاهان کنیم.
 
برای قهرمانی در جام حذفی 2بازی دیگر را باید ببرید.
به‌نظر من ما از 5خان عبور کردیم و حالا برای قهرمانی 2خان دیگر پیش‌رو داریم. ابتدا باید در اصفهان به مصاف تیم مدعی قهرمانی برویم و بعد از آن برابر داماشی بازی کنیم که واقعا نشان داده پدیده جام حذفی است و نباید اصلا این تیم را دست‌کم گرفت.
 
 بعد از گلی که زدی، گویا شادی جنجالی از خودت نشان دادی.
من اصلا قصد بی‌احترامی به هیچ تیمی را نداشتم و فقط شادی گل خودم را با هواداران خودمان تقسیم کردم و نمی‌خواستم به کسی بی‌احترامی کنم.

   اما این موضوع در شبکه‌های اجتماعی بازتاب زیادی داشت؟
برای من خنده‌دار است. اصلا به استیل من می‌خورد که شادی منشوری یا جنجالی انجام دهم؟ من فقط می‌خواستم شادی متفاوتی کنم و آن را هم با هواداران خودمان انجام دادم.

   نخستین گلت در این فصل را به ثمر رساندی.
بله، خیلی از این موضوع خوشحال هستم و امیدوارم که بتوانم در بازی‌های بعدی هم برای پرسپولیس گلزنی کنم. من در بازی قبلی برابر پدیده توانستم یک پنالتی بگیرم و در این بازی هم گلزنی کردم و خدا را ‌‌شکر عملکرد خوبی برابر این تیم داشتم و امیدوارم که بتوانم این روند را ادامه دهم.

   روی گلی که پرسپولیس دریافت کرد، خیلی‌ها از تو انتقاد کردند که می‌توانستی اجازه ندهی ضربه بازیکن پدیده گل شود.
نه بابا این چه حرفی است. من تمام زورم را زدم تا توپ گل نشود اما قسمت نبود این اتفاق بیفتد. اتفاقا من لنگم دراز است اما به توپ نرسیدم.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :