• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 30 بهمن 1397
کد مطلب : 48367
+
-

صدای استان‌ها


   پیشنهادی برای تغییر ساعت 
از لرستان تماس می‌گیرم. درخواستی از مسئولان داشتم. ساعت‌ها که تغییر می‌کنند در روزهای ابتدایی سال نظم زندگی مردم را به هم می‌ریزد. حداقل ‌می‌توانند این تغییر ساعت‌ها را در اولین روز کاری بعد از تعطیلات نوروز انجام دهند. 
یک شهروند از لرستان 

   پرداخت نشدن فرانشیز بیمه 
جانباز بازنشسته از تبریز هستم. از مرداد ماه فرانشیز بیمه تکمیلی ما از سوی بنیاد جانبازان پرداخت نمی‌شود. لطفا این موضوع را پیگیری کنید. 
یک شهروند از آذربایجان ‌شرقی

سرویس‌های بهداشتی نامناسب در فیروز‌کوه
سرویس‌های بهداشتی شهرداری فیروزکوه وضع مناسبی ندارد. شیرها و روشویی‌های سرویس بهداشتی روبه‌روی شهرداری همه شکسته است. گردشگران زیادی در مسیر خود ممکن است از این سرویس‌های بهداشتی استفاده ‌کنند. مسئولان به این سرویس‌ها رسیدگی کنند. 
یک شهروند از فیروز کوه

کمبود بنزین سوپر در شهرستان‌ها 
امیدوار بودیم مسئولان در دهه فجر به کمبود بنزین سوپر که از مرداد ماه در شهرستان‌ها، به عنوان مثال کرمانشاه، شروع شده،‌ پایان دهند. اما متاسفانه این کمبود همچنان ادامه دارد. 
یک شهروند از کرمانشاه 

طرحی که اجرا نشد
قرار بود در خیابان فروغی اصفهان یک خیابان از مقابل خیابان زاهد به سمت خیابان علاقه‌مندان کشیده شود که عملی نشد. مسئولان شهرداری اصفهان برای حل مشکل ترافیک این منطقه فکری بکنند. 
یک شهروند از اصفهان 

زباله در آبشوران
زباله زیادی در کنار آبشوران و محله رفعتیه وجود دارد. مسئولان چرا به این بخش از شهر رسیدگی نمی‌کنند. این مشکل سال‌هاست وجود دارد.
یک شهروند از کرمانشاه 

وضع بد کارگران فصلی
کارگران فصلی اغلب در نیمه دوم سال کمتر کار پیدا می‌کنند. این مشکل در همه کشور وجود دارد و مختص یک شهر یا استان هم نیست. در شرایطی که همه کالاها به شدت گران شده است نمی‌دانیم زندگی خود را چطور بگذرانیم. 
جمعی از کارگران از استان مرکزی 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید