• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 30 بهمن 1397
کد مطلب : 48323
+
-

پرفروش‌های «نیویورک‌تایمز» در هفته دوم فوریه

سُلطه جان گریشام در میان پرفروش‌ها

دریچه
سُلطه جان گریشام در میان پرفروش‌ها


مجله نیویورک‌تایمز به روال هفتگی خود لیست آثار پرفروش را منتشر کرده است. «فرضی» نوشته جان گریشام 15هفته است در میان 5 رتبه نخست پرفروش‌ها قرار دارد. این در حالی است که آثار نویسندگان شناخته‌شده دیگری چون استفن کینگ و جیمز پترسون همزمان با گریشام به این فهرست راه یافته بودند.

به گزارش نیویورک‌تایمز، «جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» نوشته دِلیا اُوِنز 22هفته است در فهرست پرفروش‌ها قرار دارد. داستانی هیجان‌انگیز از روابط انسانی و عشق و تقلای انسانی تنها برای حیات.

«دختر ناشناس» نوشته گریر هندریک و سارا پکانن پس از گذشت 4هفته از انتشار در جایگاه دوم قرار گرفته است. جسیکا فاریس، شخصیت اصلی داستان سراغ روانشناسی به نام دکتر شیلدز می‌رود و در جلسات دو نفره رازهای زندگی خود را برملا می‌کند.

 «فرضی» نام آخرین کتاب جان گریشام است که پس از 15هفته از انتشار هنوز در میان پرفروش‌هاست و این هفته با 2 پله صعود در جایگاه سوم قرار گرفت.‌ داستان جنایی دیگر از نویسنده آمریکایی که مثل دیگر آثارش مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. آمازون و مجلات مختلف دیگر اثر جدید گریشام را شاهکار خوانده‌اند و معتقدند نویسنده آمریکایی بیشتر از داستان‌های دیگرش برتری خود را در به‌کار بردن «تعلیق» نشان داده است. «دروغگو دروغگو» نوشته جیمز پترسون با همکاری کندیس فاکس در هفته نخست انتشار در جایگاه دوم پرفروش‌ها قرار گرفت اما این هفته در رده چهارم است. «قابل‌نفوذ» نوشته جیمز رولینز، نویسنده آثار پرفروش در هفته اول انتشار در جایگاه دوم قرار گرفت اما این هفته با 3 پله سقوط در جایگاه پنجم است. سیگما فورس، فرمانده جنگ در تلاش است یکی از افرادش را نجات دهد و بدین‌منظور یکی از عمیق‌ترین مسائل معنوی و فلسفی دنیا ذهنش را مشغول می‌کند. آیا او حق دارد برای نجات جان یکی از اعضایش افراد زیادی از طرف مقابل را به قتل برساند؟

این خبر را به اشتراک بگذارید