• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 24 بهمن 1397
کد مطلب : 47725
+
-

کافه مجلس

روایت عارف از مخالفت وزیر با لایحه دولت!
محمدرضا عارف، رئیس فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه «تا دولت فعلی بر سر کار هست باید آن را حمایت کنیم» گفته: «بیشتر سعی ما این است انتقادات از دولت رسانه‌ای نشود و سعی می‌کنیم که خصوصی با وزرا مسائل را مطرح کنیم.» عارف در بخشی از گفت‌وگوی خود با جماران اشکال اصلی دولت را حرکت جزیره‌ای آن دانسته و گفته: «من بارها به بزرگان دولت هم گفتم که تعجب می‌کنم لایحه دولت به مجلس می‌آید و وزیر در مجلس علیه آن صحبت می‌کند! درصورتی که وزیر و مسئول باید نسبت به لایحه دولت خود را مسئول و سهیم بدانند.»

مسئله امروز ما مسئله «نظام» است
نصرالله پژمانفر، عضو فراکسیون ولایی مجلس با اشاره به برخی انتقادات عمومی گفت: انتقادات مردم به عملکرد مسئولان نظام به حق است. مردم حق دارند نسبت به رفتار دستگاه‌های قضایی، اجرایی و تقنینی گلایه و انتقاد داشته باشند اما مسئله امروز ما مسئله «نظام» است. به گزارش خبرآنلاین، او ادامه داد: باید کاری کرد تا فضای همدلی و همراهی موجب ترغیب آحاد جامعه برای افزایش مشارکت عمومی شود. طی چهار دهه گذشته به کرات به دشمنان جمهوری اسلامی اثبات شده که مردم ایران در شرایط سخت و هر زمان که احساس تهدید کرده‌اند، جدی‌تر و مصمم‌تر و با اراده‌تر در مراسم‌های رسمی ازجمله انتخابات یا راهپیمایی‌ها حضور گرم و پرشوری داشته‌اند.

تجمع مالباختگان سوهانک مقابل مجلس
جمعی از مالباختگان پروژه سوهانک مجلس دیروز مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند. به گزارش فارس، تجمع‌کنندگان طی نامه‌ای به رئیس مجلس و همچنین معاونت اجرایی خانه ملت خواستار احقاق حقوق سهامداران مسکن مجلس شورای اسلامی (نورسوهانک) شدند. تجمع‌کنندگان همچنین در اعتراضات خود عنوان کردند که حیثیت، جان، مال، حقوق، مسکن و شغل اشخاص از تعرض مصون است مگر در مواردی که قانون تجویز کند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید