• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
چهار شنبه 24 بهمن 1397
کد مطلب : 47618
+
-

تذکر برانکو به شماره 7

تذکر برانکو به شماره 7

سروش رفیعی بعد از درخشش در فولاد و تراکتور به پرسپولیس پیوست و توانست با تکنیک و هوش بالای خود در میانه میدان خیلی زود در ترکیب سرخپوشان جا بیفتد. این بازیکن در پایان نیم فصل دوم لیگ شانزدهم اما مطابق قراری که با برانکو و باشگاه پرسپولیس گذاشته بود از این تیم جدا و راهی قطر شد تا بتواند درآمد بهتری داشته باشد. 
با این حال سروش بعد از یک فصل حضور در قطر یک‌بار دیگر با درخواست برانکو به پرسپولیس بازگشت تا با باز شدن پنجره سرخپوشان و البته جدایی بازیکنانی مانند مسلمان بتواند دوباره نبض میانه میدان را در دست بگیرد. با وجود این با آغاز بازی‌های پرسپولیس مشخص شد که سروش رفیعی از آمادگی سال‌های گذشته خود بسیار فاصله دارد و این را می‌توان کاملا در بازی‌های او مشاهده کرد. حتی برانکو هم در 2 بازی گذشته در 20دقیقه پایانی دست به تعویض این بازیکن زد و از رسن به جای شماره 7 خود استفاده کرد.
شنیده‌ها حاکی از این است که گویا برانکو در گفت‌وگو با سروش تأکید کرده که روی او خیلی حساب باز کرده است و این بازیکن باید خیلی زود خودش را به شرایط ایده‌آل برساند. برانکو همچنین به سروش گفته که باید بیشتر تلاش کند تا جایگاهش را در تیم به خطر نیندازد.

  تنبیه بشار به نفع سروش
افت سروش رفیعی در شرایطی است که بشار رسن در ابتدای نیم فصل دوم به‌خاطر دیر اضافه شدن به تیم با تنبیه برانکو روبه‌رو شده است و به همین دلیل فعلا سرمربی سرخپوشان از این بازیکن در ترکیب اصلی خود استفاده نمی‌کند. به‌نظر می‌رسد که تنبیه رسن تا اینجای کار به نفع سروش رفیعی تمام‌شده است. البته سروش در بازی‌های آینده باید خیلی زود خودش را به روزهای اوج برساند تا مبادا جایگاه خود را از دست بدهد.

  رفیعی: از شرایط بازی دور بودم اما خیلی زود برمی‌گردم
سروش رفیعی در خصوص افت خودش در 2 بازی گذشته به ورزش3گفت: «در مورد اینکه 4سال پیش نقطه اوجم باشد و الان نباشد نمی‌توانم بپذیرم و قبول ندارم. بعد از آنکه به پرسپولیس آمدم خیلی شرایطم خوب بود. در قطر هم شرایطم خوب بود و آنجا هم عملکرد خوبی داشتم؛ نسبت به تیم‌ام و نسبت به بازیکنانی که در کنارم بودند، به تعداد گل و پاس گل‌هایم عملکردم بد نبود اما در انتهای همان فصل آسیب‌دیدگی داشتم که باعث شد 3،4‌ ماه فقط درمان کنم و برگردم ؛ بنابراین نیم فصل خوبی در فولاد نداشتم و نتوانستم خیلی خوب کار کنم. الان هم بدنسازی خوبی را اینجا و در قطر پشت سر گذاشتم و بعد از این 3 بازی نیاز به زمان داریم تا بدن‌ها به شرایط ایده‌آل برسد و با توجه به فشردگی بازی‌ها به‌نظرم یک مقدار به زمان بیشتری نیاز داریم. من یک مقدار از شرایط بازی دور بودم و فکر می‌کنم خیلی زود به شرایط آرمانی برمی‌گردم و خودم را به شکلی که تیم، برانکو و هواداران انتظار دارند خواهم رساند.

این خبر را به اشتراک بگذارید