• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 23 بهمن 1397
کد مطلب : 47587
+
-

جشن چهل سالگی

مردم شهرها و روستاهای استان‌های همدان، زنجان و قزوین همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در راهپیمایی با شکوه روز بیست و دوم بهمن حضور پیدا کردند

22 بهمن
جشن چهل سالگی

هم‌زمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مردم غیور و انقلابی استان‌های قزوین، زنجان و همدان هم‌نوا با سراسر کشور در راهپیمایی روز بیست‌و‌دوم بهمن‌ماه حضور پیدا کردند. 

به گزارش همشهری، در استان قزوین این راهپیمایی در 120 نقطه استان برگزار شد و مردم شهیدپرور شهر قزوین و مسئولان عالی‌رتبه استان از دقایق اولیه آغاز مراسم با حضور در مسیر‌های تعیین‌شده با شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به استقبال این مراسم رفتند و تجدید میثاق دوباره‌ای را با آرمان‌های انقلاب انجام دادند. 
در استان همدان مردم خداجو و انقلابی این استان نیز در شهر‌های مختلف با حضور باشکوه خود در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب با آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب پیمان دوباره‌ای بستند. 

در شهر همدان نیز مردم و مسئولان در مسیرهای بلوار کاشانی، پل شهید صوفی، بلوار خواجه‌رشید، میدان آرامگاه بوعلی و پیاده‌راه بوعلی با شعار‌های «الله‌اکبر» و «مرگ بر استکبار» در میدان امام خمینی(ره) گرد هم آمدند. در این مراسم آیت‌الله سیداحمد خاتمی عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان و امام‌جمعه موقت تهران سخنرانی کرد. 
در استان زنجان نیز همه گروه‌ها و نهاد‌های مختلف استان با صدور اطلاعیه‌های جداگانه‌ای با دعوت از مردم آن‌ها را به حضور پر شور در راهپیمایی روز بیست‌ودوم بهمن دعوت کردند. 

حضور پرشور و گسترده مردم شهر زنجان در راهپیمایی 22 بهمن، عزم و اراده آنان در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را نشان داد. 
راهپیمایی مردم شهر زنجان با شعار‌های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» از چهارراه امیرکبیر آغاز شد و در امامزاده سیدابراهیم(ع) به پایان رسید. سخنران مراسم راهپیمایی شهر زنجان حجت‌الاسلام «محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی»، نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری، بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید