16
چهار شنبه 17 مرداد 1403
شماره 9174
فرهنگ شهر 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بگذارید از خودمان تعریف کنیم

یادداشت
گذر از کنار دکه‌های روزنامه‌فروشی، متفاوت‌ترین گذر است؛ دکه‌هایی که سیگار و چیپس و پفک، عزت بیشتری دارند و تازه اگر روزنامه‌‌ای باشد، از روی زمین به عابران پیاده نگاه می‌کند؛ به آن نوجوانی که فندک را روشن می‌کند و نمی‌بیند که چه زحمتی کشیده شده تا جلدش آماده شود.
ویژه
سردار سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا: ما بارها گفته‌ایم که نباید یک راه جدید شتاب زده افتتاح شود. ما نسبت به این موضوع انتقاد خود را اعلام کردیم و تاکید داریم که حتما باید زیرساخت‌های ایمنی و نظارتی در جاده‌ها کامل شده و بعد نسبت به بهره‌برداری از آن اقدام شود.
با توجه به درخواست‌های بی‌شمار والدین دانش آموزان، آخرین زمان ثبت درخواست و یا ویرایش اطلاعات والدین جهت سرویس مدرسه در سامانه سپند ۱۶ مرداد الی ۱۰ شهریور ماه برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ است.
عبدالرسول پورعباس، سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از اعلام نتایج علمی اولیه شرکت‌کنندگان نوبت دوم آزمون سراسری سال1403 خبر داد.

بی‌تفاوت‌بودن خطرناک است

گفت‌وگو با فتح‌الله جوادی، روزنامه‌نگاری که از 40سال پیش سردبیر اطلاعات هفتگی است
گفت‌وگو
فتح‌الله جوادی، باسابقه‌ترین سردبیر در مطبوعات ایران است. هیچ سردبیری را سراغ نداریم که بیش از او حدود 40سال سردبیر یک نشریه بوده باشد.