• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 23 بهمن 1397
کد مطلب : 47585
+
-

جشن چهل سالگی

راهپیمایی چهلمین فجر انقلاب اسلامی با حضور مردم همیشه در صحنه خراسان در هر 3 استان برگزار شد

22 بهمن
جشن چهل سالگی

راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن همزمان با سراسر کشور با حضور مردم متدین و انقلابی در مشهد و شهرستان‌های خراسان رضوی برگزار شد. 
به گزارش ایسنا، راهپیمایی چهلمین فجر انقلاب اسلامی با حضور مردم همیشه در صحنه مشهد از میدان 15 خرداد مشهد مقدس آغاز شد. مردم ولایتمدار و انقلابی مشهدالرضا(ع) مسیر میدان 15 خرداد تا خیابان امام رضا (ع) را با شعارهای کوبنده طی کردند و انزجارشان را از دشمنان انقلاب اسلامی اعلام داشتند. 
راهپیمایان مسیر راهپیمایی را تا حرم مطهر رضوی ادامه دادند و در صحن جامع رضوی اجتماع کردند. حجت‌الاسلام «سیدابراهیم رئیسی» تولیت آستان قدس رضوی نیز سخنران پایانی این مراسم بود. 


آغاز دهه پنجم انقلاب در باب‌الرضا (ع) 

مردم همیشه در صحنه استان خراسان ‌شمالی با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن برگ دیگری از دفتر افتخارات این استان را به نام خود ثبت کردند. مردم شهرها و روستاهای استان خراسان ‌شمالی، در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی همراه با سایر ملت ایران‌ با حضور در راهپیمایی سراسری 22 بهمن، بار دیگر عشق و ارادت خود را به آرمان‌های انقلاب اسلامی به رخ جهانیان کشیدند.

 گزارش‌ خبرنگاران از تمام شهرها و روستاهای استان حاکی از حضور پرشور و معنادار مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن است. حضور بانوان و خانواده معظم شهدا به همراه تصاویر فرزندان شهیدشان جلوه خاصی به مراسم راهپیمایی بخشید. فریاد تکبیر و شعار مرگ بر آمریکا در چهلمین بهار آزادی ایران اسلامی از هر کوی و برزن به گوش می‌رسید و امت همیشه در صحنه استان خراسان شمالی ندای استقلال و آزادی ایران اسلامی سر دادند. 

براساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، راهپیمایی در بیش از 60 نقطه شهری و روستایی استان برگزار شد. آیت‌الله «سیداحمد حسینی خراسانی» سخنران مراسم پایانی راهپیمایی 22 بهمن در بجنورد بود. 


راهپیمایی 40 سال ایستادگی و صلابت در خراسان جنوبی

راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن با حضور باشکوه مردم مومن ولایتمدار بیرجند، مسئولان استانی و آیت‌الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام «سیدمحمود علوی» و «محمدصادق معتمدیان» استاندار خراسان جنوبی پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار شد.

 مردم انقلابی و ولایتمدار استان خراسان جنوبی حماسه دیگری در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی رقم زدند. راهپیمایان با مشت‌های گره‌کرده و فریادهای الله‌اکبر یاد شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافع حرم را گرامی داشتند و یک بار دیگر اتحاد و همبستگی خود را به اثبات رساندند. حضور باصلابت مردم ولایتمدار بیرجند و شهرهای مختلف استان خراسان جنوبی از وفاداری و پشتیبانی از آرمان‌های امام، شهدا و مقام معظم رهبری حکایت دارد.
 سخنران مراسم 22 بهمن در شهر بیرجند حجت‌الاسلام علوی بود. 

این خبر را به اشتراک بگذارید