• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 23 بهمن 1397
کد مطلب : 47514
+
-

آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل

جشن چهل سالگی

مردم شهرها و روستاهای استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در راهپیمایی با شکوه روز بیست و دوم بهمن حضور پیدا کردند

رویداد
جشن چهل سالگی

مردم استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل هم‌زمان با سراسر کشور و در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در راهپیمایی عظیم 22بهمن، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدا به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند. 

به گزارش همشهری، در این جشن باشکوه و خیره‌کننده، قشرهای مختلف مردم تبریز، ارومیه و اردبیل با در دست داشتن پلاکارد و پرچم سه‌رنگ جمهوری اسلامی حضور داشتند و با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»،  «مرگ بر اسرائیل»، «22 بهمن‌ماه، یوم‌الله... یوم‌الله...» بار دیگر حمایت خود را از رهبر فرزانه انقلاب، آرمان‌های امام خمینی(ره) و جمهوری اسلامی ایران را اعلام کردند. «نهضت ادامه دارد»، «مطیع امر رهبریم» و «جانم فدای رهبر» نیز بخشی از دست‌نوشته‌ها و پلاکاردهای در دست مردم در سالروز تجلی شکوه حماسه و سرافرازی ایران بود.

مردم انقلابی استان اردبیل همزمان با راهپیمایی ۲۲ بهمن در مسیرهای تعیین‌شده گرد هم آمدند. مسیرهای راهپیمایی مملو از جمعیتی بود که دست‌نوشته، پرچم و پلاکاردهایی با عنوان‌های حمایت از مقام معظم رهبری، استکبارستیزی و گرامیداشت جشن انقلاب را دست داشتند. از ایستگاه سرعین تا میدان مصلی و از خیابان آیت‌الله خامنه‌ای تا میدان مصلی شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی حضور داشتند و حماسه‌ای دیگر در بهمن 97 آفریدند. 

مردم ولایتمدار استان آذربایجان غربی با حضور در راهپیمایی 22 بهمن نمایشی از حضور مقتدرانه و همراه با بصیرت در دفاع از آرمان‌های انقلاب را ارائه کردند. مردم بصیر و شهیدپرور ارومیه همگام با مردم دیگر شهرهای این استان از ساعات ابتدایی صبح دیروز با حضور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن، ابتدا در میدان ولایت ‌فقیه تجمع کرده و سپس با طی خیابان امام (ره) در میدان انقلاب این شهر به هم پیوستند و یک بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود از انقلاب اسلامی را به اثبات رساندند. 

راهپیمایی باشکوه 22 بهمن هم همزمان با سراسر کشور در استان آذربایجان شرقی برگزار شد و مردم استان در چهلمین فجر انقلاب اسلامی با حضور پرشور خود بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی بیعت کردند. مردم تبریز و سایر شهرهای استان نیز با حضور خود در این حماسه پرشکوه بار دیگر به همه جهانیان اثبات کردند که هرچه دشمنی‌های آنها با انقلاب اسلامی ایران ادامه پیدا کند، ایستادگی آنها بیشتر و بیشتر خواهد شد. 

این خبر را به اشتراک بگذارید