• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 14 بهمن 1397
کد مطلب : 46814
+
-

ترابی وارد می‌شود

پرسپولیس روز چهارشنبه نخستین بازی خود را در لیگ با بازشدن پنجره نقل و انتقالات خودش برابر پدیده انجام خواهد داد. برانکو البته پیش از آغاز نیم فصل دوم در جام‌حذفی به مصاف سپیدرود رفت و توانست این تیم را در رشت شکست دهد. حالا با اضافه شدن ملی‌پوشان پرسپولیس، برانکو برای نخستین بار تمام نفرات خود را در اختیار خواهد داشت هرچند در بازی برابر پدیده، مهدی ترابی محروم خواهد بود.ترابی که ویژه‌ترین خرید پرسپولیس در نیم فصل محسوب می‌شود روز گذشته قرارداد خود را با این تیم در هیأت فوتبال تهران ثبت کرد تا مشکلی برای همراهی سرخپوشان نداشته باشد. ترابی در ابتدای فصل توسط پرسپولیس جذب شد اما با توجه به محرومیت نقل‌و‌انتقالاتی سرخپوشان نیم فصل را در سایپا پشت سر گذاشت. او که نمایش قابل‌قبولی در جام ملت‌ها از خود به جا گذاشته بود، در بازگشت به تهران قرارداد خود را رسما به ثبت رساند.
 چه‌کسی بیرون می‌رود؟
برانکو در بازی برابر سپیدرود در نبود ترابی و کمال برای نخستین بار از شیری و رفیعی و شریفی استفاده کرد و در نیمه دوم بودیمیر را به زمین فرستاد. حالا با بازگشت ترابی از هفته دوم نیم فصل دوم سرمربی پرسپولیس قصد دارد تا از این بازیکن در ترکیب اصلی خود استفاده کند. به‌نظر می‌رسد با حضور هافبک جدید سرخپوشان از بین عالیشاه یا نعمتی یک نفر بیرون خواهد نشست تا این بازیکن برای پرسپولیس به میدان برود.
 ماجرای پیچیده جام حذفی برای ترابی
ترابی در شرایطی به پرسپولیس پیوسته است که در نیم‌فصل اول برای سایپا به میدان رفت. این بازیکن به همراه سایپا در جام‌حذفی تا مرحله نیمه‌نهایی پیش رفت و تنها در این مرحله سایپا را همراهی نکرد که اتفاقا نبود او باعث شد داماش سایپا را شکست دهد. حالا با پیوستن این بازیکن به پرسپولیس با توجه به اینکه سرخپوشان در مرحله یک‌چهارم نهایی برابر پدیده بازی کرده‌اند مشخص نیست که این بازیکن می‌تواند برای پرسپولیس در این مرحله بازی کند یا خیر. این در حالی است که مسئولان باشگاه هم در این موضوع اعلام کرده‌اند که باید ابتدا از سازمان لیگ در این‌باره استعلام بگیرند و بعد از آن در این مورد از او استفاده خواهند کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید