• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
سه شنبه 9 بهمن 1397
کد مطلب : 46407
+
-

صدای استان‌ها

   ثبت‌نام سهام عدالت 
از شهرستان کنگاور تماس می‌گیرم. برای ثبت‌نام سهام عدالت به هر جا مراجعه می‌کنیم کسی پاسخگو نیست. بارها مراجعه کرده‌ایم، اما هنوز موفق به ثبت‌نام نشده‌ایم. 
قدرتی از کرمانشاه 

   متروی شهر جدید پردیس به کجا رسید؟
چرا شهرداری و شرکت بهره‌برداری راه‌آهن تهران و حومه فکری برای متروی پردیس نمی‌کنند؟ مسئولان چند سال است دراین‌باره وعده داده‌اند، اما به وعده خود عمل نمی‌کنند. تردد به‌ویژه در روزهای تعطیل از پردیس به تهران و برعکس سخت است. 
نوری از شهر جدید پردیس

   عیدی بازنشسته‌ها 
هر سال دو برابر حقوق به ما عیدی می‌دادند و بعد در طول سال قسطی از حقوق کم می‌کردند. این مبلغ در آغاز سال نو خیلی به کارمان می‌آمد، اما مدتی است دیگر این کار را نمی‌کنند. از مسئولان درخواست می‌کنم دوباره همین روند را در پیش بگیرند. 
هوشنگ شش‌بلوکی از فارس

   حقوق معوقه کارگران 
یک کارگر هستم که از آبادان تماس می‌گیرم. حدود 9 ماه است حقوق خود را دریافت نکرده‌ام. با توجه به گرانی اجناس در بازار، کارگران بدون حقوق چطور می‌توانند به زندگی خود ادامه دهند. 
عیدان از خوزستان

   کمبود آب در مینودشت
از روستای قره‌چشمه از توابع شهرستان مینودشت در استان گلستان تماس می‌گیرم. در روستا یک سد خاکی ساختند که در 15-10 سال گذشته به هیچ کاری نیامده و بدون آب‌گیری رها شده است. زمین‌های کشاورزی مردم، به دلیل کمبود آب، بار و بر چندانی نمی‌دهد. آمار مهاجرت از روستای ما به دلیل کم‌آبی زیاد شده است. کاش مسئولان چاره‌ای بیندیشند.
یک شهروند از گلستان 

   پارکینگ اتوبوس‌ها در خیابان عطایی ارومیه
خیابان عطایی ارومیه به پارکینگ اتوبوسرانی تبدیل شده است. از مسئولان تقاضا می‌کنم فکری برای حل این مشکل کنند. پارکینگی برای این اتوبوس‌ها در نظر بگیرند. پارک اتوبوس‌ها برای تردد شهروندان ساکن در منطقه مشکلات بسیاری ایجاد کرده است. 
کلبی از آذربایجان غربی

   شهر بدون پزشک
 4 هزار نفر جمعیت شهر صاحب در استان کردستان هفته‌‌ای ۳ روز پزشک‌‌ خانواده‌ ندارند. از مسئولان علوم پزشکی استان درخواست می‌کنم به این مشکل رسیدگی کنند. 
یک شهروند از کردستان

این خبر را به اشتراک بگذارید