• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
سه شنبه 9 بهمن 1397
کد مطلب : 46285
+
-

پیروزی با پنجاهمین‌سرِ راموس

پیروزی با پنجاهمین‌سرِ راموس

  رئال‌مادرید، یکشنبه‌شب در زمین اسپانیول آتش‌بازی راه انداخت و 4بر 2 حریف را شکست داد. کریم بنزما که در این بازی 2گل به‌ثمر رساند، یکی از بهترین‌های لوس‌بلانکوس بود. ستاره فرانسوی، 54پاس سالم در اختیار هم‌تیمی‌هایش قرار داد که این بهترین عملکرد او از این حیث در لالیگا محسوب می‌شود. بنزما در ثانیه صدوهشتادوهفتم موفق به باز کردن دروازه میزبان شد و بدین‌ترتیب سریع‌ترین گل رئالی‌ها در فصل جاری را به‌ثبت رساند. رئال برای نخستین بار در فصل جاری لالیگا، در نیمه نخست، موفق به زدن 3گل شد. کریم به رکورد 300گل زده در دوران ورزشی‌اش رسید؛ رئال‌مادرید 207گل، لیون 66گل، تیم ملی فرانسه 27گل. او با این 2گل به رکورد گلزنی هوگو سانچس مکزیکی در رئال رسید و برای رسیدن به پوشکاش افسانه‌ای به 35گل دیگر نیاز دارد.
   سرخیو راموس بازهم یکی از آن ضربات سر طلایی را به‌ثمر رساند. این پنجاهمین گل ال‌کاپیتان با ضربه سر برای رئال بود. 60درصد گل‌های راموس برای رئال به این شکل و با ضربات سر طلایی او به ثمر رسیده است. با احتساب 4گل راموس برای تیم ملی اسپانیا، تعداد گل‌های فصل او به عدد 14رسید. خبر بد برای رئال که این روزها به فرم خوب خود برگشته، مصدومیت کاپیتان بود. راموس که در همه دقایق این فصل بازی کرده، در نیمه دوم جای خود را به ناچو داد. او در برخورد با سرخیو گارسیا مصدوم شد؛ همان مصدومیتی که در سال2016حدود 40روز او را از فوتبال دور کرده بود. واران هم در این بازی اخراج شد. سولاری برای بازی بعدی باید از زوج ناچو و خاوی سانچس استفاده کند یا کاسمیرو را به خط دفاعی ببرد.
   در این بازی، گرت بیل(ستاره ولزی رئال‌مادرید) هم توانست دروازه اسپانیول را باز کند. این صدمین گل بیل با پیراهن رئال‌ بود. از این 100گل، 75گل در لالیگا، 2 گل در جام‌حذفی، 17گل در لیگ قهرمانان و 6گل هم در جام‌جهانی باشگاه‌ها به‌ثمر رسیده است.
   جدول لالیگا از زمانی که سولاری سرمربی شده؛ بارسلونا ٢٨امتیاز، رئال ٢۵، اتلتیکو ٢۵، والنسیا ١٨، بتیس ١٧، سویا ١٧؛ حالا تیم سولاری علاوه بر نتیجه، خوب هم بازی می‌کند و دیگر کسی به فکر ایسکو نیست. دلیل خوب بازی کردن تیم بازگشت بدنساز محبوب زیدان و البته بازگشت مودریچ به دوران اوج تحلیل شده است. رئال با لوپتگی در لالیگا؛١٠بازی، ۴پیروزی، ٢تساوی، ۴شکست و رئال با سولاری در لالیگا؛ ١١بازی، ٨پیروزی، یک تساوی، 2 شکست.

این خبر را به اشتراک بگذارید