• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 30 دی 1396
کد مطلب : 4620
+
-

خبرهای کوتاه | ادب و هنر

افشار به گلشیفته پیوست

 

مهناز افشار مقابل دوربین مجموعه نمایش خانگی «گلشیفته» به کارگردانی بهروز شعیبی رفت. به‌گزارش همشهری، افشار پیش از این در فیلم سینمایی «دارکوب» با شعیبی همکاری داشته است. این بازیگر با گریمی متفاوت در نقش راحله در این مجموعه بازی می‌کند.پیش از این مهدی هاشمی، نازنین بیاتی، سیامک انصاری، هومن سیدی، شیلا خداداد و محمد بحرانی جلوی دوربین گلشیفته رفته‌اند.

 

 

سرقت جام مقدس

 

یکی از 500 نسخه چاپ اول رمان «هری‌پاتر و سنگ جادو» که در سال1997 به چاپ رسید و نزد مجموعه‌داران ارزش زیادی داشت، در جریان یک سرقت از کتابفروشی در نورفولک دزدیده شد. به گزارش ایسنا، کلکسیونرهای هوادار رمان‌های «هری پاتر» ارزش این کتاب جلد سخت را 40هزار پوند تخمین زده و به آن لقب «جام مقدس» داده بودند. نام «جی.کی. رولینگ» روی این کتاب «جوان رولینگ» حک شده و در بهار1997 از 500جلد چاپ شده آن، ‌300نسخه به کتابخانه‌ها فرستاده شده بود.

 

 

وضعیت کیمیایی رو به بهبود است

 

آخرین وضعیت جسمانی مسعود کیمیـــــایی در بیمارستان خوب گزارش شده است. به گزارش ایسنا، کیمیایی پس از انجام یک عمل جراحی، در بیمارستان «دی»، احتمالا امروز از بیمارستان مرخص می‌شود.به گفته یکی از پرستاران بخش جراحی که این کارگردان سینما در آن بستری است، کیمیایی 27دی‌ماه در این بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

این خبر را به اشتراک بگذارید