• دو شنبه 28 اسفند 1402
  • الإثْنَيْن 8 رمضان 1445
  • 2024 Mar 18
دو شنبه 8 بهمن 1397
کد مطلب : 46182
+
-

تساوی در یک بازی پر برخورد

استقلال و نساجی روز گذشته در ورزشگاه کارگران تهران به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار که خیلی پر برخورد و خشن پیگیری می‌شد، در نهایت بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. تک گل استقلال در این دیدار در دقیقه ۱۸ توسط داریوش شجاعیان به ثمر رسید. در صحنه گل، محسن کریمی در عمق دفاع نساجی صاحب توپ شد و با یک سر توپ زیبا توانست مدافع نساجی را از پیش رو بردارد. او پس از عبور از مدافع نساجی به داریوش شجاعیان پاس داد تا او به راحتی دروازه خالی حریف را باز کند. گل تیم نساجی هم در دقیقه ۸۸ از روی نقطه پنالتی و توسط ولسیانی به ثمر رسید. این دیدار بیشتر در میانه میدان پیگیری شد و 2 تیم تنها چند موقعیت نصفه و نیمه داشتند که مثمر ثمر نبود. محسن کریمی و مهدی قائدی، 2 بازیکن استقلال به‌دلیل مصدومیت، زمین بازی را ترک کردند که مصدومیت کریمی جزئی بود اما قائدی با چشمانی گریان زمین بازی را ترک کرد. بازی خشن بازیکنان نساجی در نیمه نخست باعث شد که شفر اعتراض زیادی به این موضوع داشته باشد و چندبار تقاضای قطع این دیدار را بکند.

  مصدومیت قائدی و گریه مهاجم استقلال
 بازی خشن و فیزیکی بازیکنان نساجی باعث شد تا در نهایت یکی از بازیکنان استقلال با مصدومیت شدید روبه‌رو شود. در بازی دوستانه استقلال و نساجی مهدی قائدی بعد از برخورد با بازیکن نساجی، به زمین افتاد و با حضور پزشکان مشخص شد که این بازیکن نمی‌تواند به بازی ادامه دهد. قائدی با چشمانی اشکبار زمین را ترک کرد و اشک‌های او حتی روی نیمکت نیز ادامه داشت تا احتمالا شاهد یک مصدومیت سنگین برای او باشیم.

  خسرو حیدری مصدوم جدید استقلالی‌ها
 استقلالی‌ها در شرایطی به مصاف نساجی مازندران رفتند که کاپیتان دوم این تیم خسرو حیدری به‌دلیل مصدومیت در این بازی غایب بود.حیدری البته در اردوی ترکیه استقلال حضور داشت اما اکنون به‌نظر می‌رسد دچار مصدومیت جزئی شده و هنوز زمان بازگشت او به میادین مشخص نیست تا این بازیکن نیز مصدوم جدید اردوی تیم شفر در آستانه شروع رقابت‌های لیگ برتر باشد.

 آقاخان جراحی شد
مرتضی آقاخان- مهاجم استقلال- که در اردوی آبی‌پوشان در آنتالیای ترکیه دچار مصدومیت از ناحیه آشیل پا شده بود، زیر تیغ جراحی رفت. این بازیکن ابتدای فصل نیز مصدوم شد و قرار بود در نیم‌فصل دوم به لیست استقلال اضافه شود، اما مصدومیت دوباره او را حداقل 8‌ماه از میادین دور کرد. با این شرایط اسم آقاخان از لیست استقلال برای نیم‌فصل دوم خارج خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید