• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 7 بهمن 1397
کد مطلب : 46059
+
-

شهادت 2مأمور پلیس در تیراندازی مردان مسلح

شهادت 2مأمور پلیس در تیراندازی مردان مسلح


تیم‌های مختلفی از پلیس به‌دنبال دستگیری مردان مسلحی هستند که در جریان تیراندازی به سوی 2نفر از مأموران گشت پلیس در ماهشهر آنها را به شهادت رسانده‌اند.

این حادثه ساعت 35دقیقه بامداد دیروز در بلوار آیت‌الله خامنه‌ای بندر امام ماهشهر اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که 2 نفر از مأموران کلانتری13 سوار بر خودروی پلیس در حال گشت‌زنی بودند که از سوی افراد ناشناس غافلگیر شدند. مردان مسلح با تیراندازی به سوی مأموران هر دوی آنها را به شهادت رساندند و گریختند.

سرهنگ علی قاسم‌پور، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان در این‌باره به ایسنا گفت: گشت خودرویی کلانتری۱۳ بندر امام ماهشهر به سراکیپی ستوان یکم ‌الله‌نظر صفری و رانندگی سرباز وظیفه محمدرضا رفیعی‌نسب در بلوار آیت‌الله خامنه‌ای شهر بندر امام خمینی در حال گشت‌زنی بود که از پشت و از سمت راننده هدف تیر سلاح جنگی کلاشنیکف سرنشینان خودروی پژو خاکستری‌رنگ قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این حادثه سرباز وظیفه به فیض شهادت نایل شد و ستوان یکم صفری جهت مداوا به بیمارستان حاج معرفی ماهشهر انتقال یافت اما تلاش تیم پزشکی مؤثر نبود و به‌علت جراحات وارده، او نیز به شهادت رسید. محسن بیرانوند، فرماندار ماهشهر نیز جزئیات بیشتری از این حادثه را بازگو کرد و به ایسنا گفت: تحقیقات گسترده برای شناسایی عوامل دخیل در این جنایت آغاز شده و درصورت نیاز جزئیات بیشتری از این حمله منتشر خواهد شد. وی ادامه داد: اینکه حمله توسط عوامل و گروهک‌های تروریستی اتفاق افتاده است یا خیر توسط عوامل اطلاعاتی در دست بررسی است.

از سوی دیگر سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا نیز به شهادت 2 مأمور پلیس در ماهشهر واکنش نشان داد و در جمع خبرنگاران گفت: پلیس به سرنخ‌هایی درخصوص عاملان شهادت 2مأمور پلیس در ماهشهر رسیده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید