• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 7 بهمن 1397
کد مطلب : 46058
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


   شهر برازجان نیازمند سرویس بهداشتی عمومی
شهر برازجان دومین شهر بزرگ استان بوشهر فاقد سرویس بهداشتی عمومی کافی در سطح شهر است! حتی بازار روز بزرگ این شهر سرویس بهداشتی عمومی ندارد. معدود سرویس‌های بهداشتی پارک‌ها و برخی اماکن شهر هم وضع بسیار نامناسبی دارند. لطفا مسئولان فکری بکنند.

علیرضا ذهبی از برازجان

  بهداشت شهری محمدشهر نامناسب است
وضعیت بهداشت عمومی در محمدشهر کرج افتضاح است. در ورودی شهر در گوشه و کنار نخاله‌ ساختمانی مشاهده می‌شود، از سوی دیگر بوی زننده فاضلاب و کمبود سطل‌های زباله وضع را بدتر کرده است. از مسئولان تقاضای رسیدگی جدی داریم.
سعید حریان از محمدشهر کرج

   محرومیت شدید در روستای «کنده‌ای»
روستای کنده‌ای به‌رغم نزدیکی با شیراز در اوج محرومیت است. در روستای باصفا و زیبای ما تقریبا همه مردم روستا تحت پوشش کمیته امداد هستند، چون شغلی ندارند. مسئولان فکری برای اشتغال‌زایی بومی در روستا کنند تا مردم مجبور به مهاجرت نشوند.
مجتبی عبدوی کنده‌ای از استان فارس

   آمار دقیق قاچاق دام از کجا می‌آید؟
اگر مسئولان قادر به ارائه آمار دقیق از قاچاق دام هستند، پس جلوگیری از این اقدام هم کار سختی نیست. اگر قاچاق دام همین گونه ادامه یابد دیر نیست زمانی که مجبور شویم شیر و گوشت را کاملا وارد کنیم.
غلامحسین کولیوند از ایلام

@ سگ‌های ولگرد آسایش شهرک‌ها را برهم زده‌اند
سگ‌های ولگرد در شهرک نفت و شهید محلاتی آنقدر زیادشده‌اند که آسایش اهالی بر هم خورده است. از مسئولان تقاضا داریم فکری برای انبوه سگ‌های ولگرد در این محلات بکنند.
جمعی از ساکنان شهرک‌ها

   بازار بزرگ تهران نیازمند تابلوهای نو است
نبود تابلوهای هدایت‌کننده در بازار چهارسوق تهران باعث سردرگمی مراجعان به بازار می‌شود. از مسئولان درخواست می‌کنیم در این بازار قدیمی و زیبا تابلوهای راهنما نصب کنند.
محمدرضا خوشنود

   روستاهای محروم کنار پالایشگاه نفت تهران
روستاهای کنار پالایشگاه نفت تهران به‌دلیل آلودگی خاک و آب کشاورزی ندارند. دولت برای کمک به کشاورزان محروم این روستاها فکری بکند.
مهدوی از ورامین

  به داد زعفران‌کاران برسید
زعفران‌کاران با وجود همه زحمتی که می‌کشند سود چندانی نمی‌برند و خریداران قدیمی عنوان می‌کنند زعفران افغانستان بهتر است! اگر مسئولان از زعفران‌کاران حمایت نکنند و برند زعفران را به نام ایران ثبت نکنند همین میزان زعفران‌کاری ایران هم نابود می‌شود.
براتی از قائنات

   نشست آسفالت در ورودی اتوبان همت
بخش‌هایی از آسفالت ورودی اتوبان همت به سه راه ضرابخانه نشست کرده و احتمال وقوع حادثه‌ای می‌رود. از مسئولان توقع داریم این بخش را تعمیر کنند.
جهانگیری از تهران

  چهارراه مولوی را معتادزدایی کنید!
تجمع فروشندگان مواد‌مخدر و معتادان متجاهر در چهارراه مولوی آنقدر زیاد شده که باید گفت لطفا این محدوده را معتادزدایی کنید تا خانواده‌ها و کسبه مولوی آرامش داشته باشند.
محمدزاده از چهارراه مولوی

  ثبت احوال کارت‌های ملی را زودتر بدهد
از سازمان ثبت احوال کشور تقاضا می‌کنیم زمان صدور کارت‌های هوشمند ملی را به همان زمان انتظار قبلی یعنی یک‌ماه بازگرداند. چندماه انتظار برای دریافت کارت ملی باعث مشکلات بسیاری شده است.
 مینایی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید