• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 3 بهمن 1397
کد مطلب : 45733
+
-

کتک‌زدن امدادگر اورژانس به‌خاطر دیر رسیدن آمبولانس

کتک‌زدن امدادگر اورژانس به‌خاطر دیر رسیدن آمبولانس


مردی که پسرش دچار تشنج شده بود به‌دلیل اینکه آمبولانس اورژانس با تأخیر به محل رسید با بیل به جان یکی از امدادگران اورژانس افتاد و وی را به‌شدت مصدوم کرد.

به گزارش همشهری، چند روز قبل یکی از ساکنان شهرک اکباتان که پسر جوانش تشنج کرده بود با اورژانس تماس گرفت و درخواست کمک کرد. دقایقی بعد از این تماس بود که یکی از موتورلانس‌های اورژانس (امداد موتوری) به محل حادثه رسید و امدادگر مشغول بررسی وضعیت بیمار شد.

 او بعد از معاینه اولیه تشخیص داد که وی باید به مرکز درمانی منتقل شود. به همین دلیل درخواست کرد که یک آمبولانس برای انتقال بیمار اعزام شود. در شرایطی که این امدادگر بالای سر بیمار بود، پدر بیمار که از تأخیر آمبولانس عصبانی شده بود شروع به پرخاش به وی کرد. امدادگر جوان تلاش می‌کرد این مرد را آرام کند اما هرچه گذشت عصبانیت او بیشتر شد تا اینکه در ادامه بیل باغبانی که در آن اطراف بود را از دستش گرفت و با آن به سوی امدادگر اورژانس حمله‌ور شد. این امدادگر با اینکه تلاش می‌کرد از خودش محافظت کند اما از ناحیه سر، کتف و پهلو آسیب دید و دقایقی بعد وقتی آمبولانس رسید هم بیمار و هم امدادگر آسیب‌دیده به بیمارستان منتقل شدند.

محمدکرم درآبادی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در این‌باره به همشهری گفت: این همکارمان به‌دلیل شدت جراحات وارده یک روز در بیمارستان بستری شد و تا چند روز باید استراحت کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید