• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 3 بهمن 1397
کد مطلب : 45730
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


   بازنشستگان قم همچنان مشغول کارند!
در شهرداری‌های قم همچنان بازنشستگان شاغلند و کسی آنها را به خانه نفرستاده است درحالی‌که تعداد بیکاران این استان کم نیست. از مسئولان توقع رسیدگی داریم.

چهره‌قانی از قم

   آزادسازی سهام عدالت چه شد؟
چند سال است وعده می‌دهند که سهام عدالت آزاد می‌شود، پس کی این اتفاق می‌افتد؛ وقتی ما به جهان دیگر سفر کردیم؟
اسلامی از کرج

@ قیمت‌گذاری دولت برخی اوقات تورم‌زاست
گاهی دولت کالایی را قیمت‌گذاری می‌کند درحالی‌که قیمت آن کالا در بازار به‌مراتب پایین‌تر از قیمتی است که دولت اعلام کرده و همین باعث افزایش تورم می‌شود. لطفا مسئولان به قیمت‌های کف بازار توجه کنند.
رسول‌زاده از ساری

  کارخانه آلاینده در کوی بیمه
بوی کارخانه تولیدی بافت آزادی که مابین کوی بیمه و اکباتان قرار گرفته، زندگی در این محدوده را سخت کرده است. این کارخانه به‌دلیل استفاده از مواد شیمیایی برای تولیداتش باعث آلودگی مضاعف منطقه ما علاوه بر آلودگی هوای روتین تهران شده است. از مسئولان تقاضای رسیدگی عاجل داریم.
خسروی از طرف جمعی از اهالی
 
   سهام عدالت به ما هم می‌رسد؟
شماره تلفن یا آدرسی بدهند که جاماندگان از سهام عدالت بدانند آیا سهام عدالت به آنها تعلق می‌گیرد یا خیر.
نوری از گرگان
 
@ فاز 8 مسکن مهر پردیس کی آماده می‌شود؟
7 سال قبل برای فاز 8 مسکن مهر در پردیس پول ریخته‌ایم و هنوز نه مسکنی تحویل شده، نه امکاناتی هست، نه مرکز درمانی و نه راه و جاده‌ای. پس کی این مسکن‌ها آماده می‌شود؟
 
موسیان از پردیس

   اشتغال‌زایی به چه قیمتی؟
به‌تازگی برخی آموزشگاه‌های مردانه در دوره بسیار فشرده آموزش آرایشگری می‌دهند و افرادی را که کار چندانی یاد نگرفته‌اند روانه بازار کار می‌کنند. اغلب مشتریان این قشر به‌دلیل نبود تجربه کافی که لازمه کار آرایشگری‌ است برای اصلاح مجدد پیش آرایشگران حرفه‌ای می‌روند. درست است که باید اشتغال‌زایی کرد ولی سمبل‌کاری به چه درد جامعه می‌خورد؟
 
مهربان از تهران

@ کمک‌هزینه درمان بازنشستگان نیروهای مسلح حذف شد!
سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح با اعلام پیامک به بازنشستگان با بیماری صعب‌العلاج اعلام کرده است که کمک‌هزینه ناچیزی که در فیش حقوقی برای این بیماران واریز می‌شد، از بهمن‌ماه قطع می‌شود و فقط به سرطانی‌ها پرداخت خواهد شد. آیا شایسته است در این شرایط سخت اقتصادی این مبلغ ناچیز را به بهانه‌های مختلف قطع کنند؟
 
مرادی بازنشسته نیروهای مسلح با بیماری صعب‌العلاج

   برخورد قضایی با پارکینگ‌های تجریش به کجا رسید؟
بعد از مدت‌ها پیگیری، قوه قضاییه برای متخلفان پارکینگ‌های تجریش حکمی داده که شهرداری اجرای آن را منوط به گذشت زمان می‌داند. آیا این درست است مادامی که می‌دانیم تخلفی در جریان است، اجازه دهیم ادامه یابد؟ متخلفان این پارکینگ‌ها همچنان از مردم برای پارک خودرو در پارکینگ در فضاهای مختلف بین 5 تا 10هزار تومان می‌گیرند.
اکبری از تجریش

این خبر را به اشتراک بگذارید