• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 3 بهمن 1397
کد مطلب : 45721
+
-

نقش تاکسیرانی در ارتقای فرهنگ شهر

نشست هم‌اندیشی معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با مدیرعامل، معاونان و مدیران سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران برگزار شد.
به گزارش شهرنوشت، ابراهیم شیخ با تأکید بر اینکه فعالیت‌های این سازمان هم از لحاظ گستردگی و هم از لحاظ عمق خدمات بی‌بدیل و بی‌نظیر است گفت: «سهم 22.5درصدی تاکسی‌ها در جا به جایی روزانه مردم تهران، رقم بسیار بالایی در مقایسه با سایر کلانشهرهای دنیاست که نشان از تأثیر اجتماعی و ضریب نفوذ این ناوگان در میان شهروندان است.» معاون شهردار تهران ضمن تقدیر از عملکرد مؤثر مدیران سازمان در حوزه اقدامات آموزش تاکسیرانان و خدمات رفاهی ارائه شده به آنها افزود: اگر فضای تاکسیرانی هدفمند روی بحث آموزش تمرکز کند، یقیناً فرهنگ زندگی شهری تغییر یافته و سازمان می‌تواند به‌دلیل سطح عملیات و عمق تأثیر ارتباطی میان تاکسیران و مسافر، نقش اهرمی در ارتقای فرهنگ شهر ایفا کند. او ادامه داد: «امروزه با گسترش دامنه خدمات حمل‌ونقل عمومی، مردم قدرت انتخاب بیشتری دارند و این انتخاب از کیفیت خدمات ارائه شده نشأت خواهد گرفت و ما می‌بایست در این رقابت با ارتقای کیفیت خدمات خود به شهروندان، ضمن ایجاد یک رابطه صمیمانه میان تاکسیرانان و مردم، رضایت عمومی و بهره‌وری سازمانی را افزایش دهیم.» شیخ تأکید کرد: «معضل عدم‌تطابق حجم نیروی انسانی با ماموریت‌های سازمان و نیز عدم‌تطابق شغل و شاغل، نه‌تنها در این سازمان، بلکه در مجموعه  شهرداری تهران به‌عنوان یک چالش است و با توجه به اینکه سازمان تاکسیرانی یک مجموعه فنی، تخصصی و اجتماعی است، می‌بایست با برنامه‌ریزی، حرکت به سمت اصلاح فرایندهای ساختاری و پیاده‌سازی‌ سیاست چابک‌سازی‌ آن را بهبود بخشید.» 

این خبر را به اشتراک بگذارید