• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
سه شنبه 2 بهمن 1397
کد مطلب : 45632
+
-

کافه مجلس

انتقاد از بحث درباره مالیات پزشکان
علی نوبخت، نماینده مردم تهران که خود به طبابت اشتغال دارد از گزارش‌های رسانه‌ای درباره مالیات ندادن پزشکان انتقاد کرد و در تذکری شفاهی گفت: این روزها موضوع مالیات پزشکان نقل هر مجلس شده است و متأسفانه صدا و سیما نیز برای این موضع برنامه می‌گذارد. گویی صدا و سیما هیچ برنامه دیگری ندارد. این موضوع یک بحث فنی است که باید در جایی خاص بررسی شود.(ایسنا)

 پیشنهاد ایجاد شبکه 24ساعته
نادر قاضی‌پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس در تذکر شفاهی به صدا و سیما در جلسه علنی خواستار راه‌اندازی یک کانال 42ساعته سراسری برای پخش برنامه‌های تلویزیونی شد.(ایسنا)

ادعای یک نماینده درباره سلطان‌موز
حسین مقصودی، نماینده مردم سبزوار در مجلس در نطق میان‌دستور خود اظهار کرد: در فجر 75  با سلاطین فساد، رشوه‌خواری، جیره‌خواری، رانت‌خواری، بی‌عدالتی، فاصله طبقاتی و تبعیض مبارزه شد اما اکنون چگونه عمل می‌شود؟ به گزارش فارس، این نماینده مجلس گفت: آقای رئیس‌جمهور! شما که امروز داعیه مبارزه با فساد و افشای مفسدان را سرلوحه کار خود قرار داده‌اید، نگاهی بیندازید که سلطان موز چه نسبتی با شما دارد، نگاهی به پرونده‌های نزدیک‌ترین افراد به شما و بعضاً دختران معاونین شما بیندازید. در واکنش به بخشی از نطق این نماینده، مصطفی کواکبیان، نماینده مردم تهران در مجلس در تذکر شفاهی گفت: متأسفانه یکی از نمایندگان در سخنانش گفت «وزرا و ما نمایندگان به مردم دروغ می‌گوییم» بنده نمی‌گویم که کافر همه را به کیش خود پندارد، اگر شما به مردم دروغ می‌گویید به ولله ما نمی‌خواهیم دروغی به مردم گفته باشیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید