• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
سه شنبه 2 بهمن 1397
کد مطلب : 45625
+
-

صدای استان‌ها

   یک وعده
مسئولان مدت‌هاست وعده ساخت پارک آبی را در یاسوج داده‌اند. با این حال نه تنها وعده محقق نشده است بلکه حتی مشخص نیست این پارک چه زمانی ایجاد خواهد شد. 
علیزاده از کهگیلویه ‌و بویراحمد

   گردشگری فراموش‌‌شده گرگان 
آب‌انبار توشن یکی از ظرفیت‌های گردشگری شهر گرگان محسوب می‌شود، اما به جای رسیدگی و تبدیل شدن به مقصد گردشگری به محل تخلیه زباله تبدیل شده. مسئولان رسیدگی کنند. 
یک شهروند از گلستان 

  یخ‌زدگی برف در معابر
در خیلی از خیابان‌ها و معابر هنوز برف کمی که باریده، جمع‌آوری نشده است. این برف‌ها به دلیل یخ‌زدگی موجب سر خوردن و افتادن مردم می‌شود. لطفا شهرداری به این مشکل رسیدگی کند.
ناهید حاجی علیانی از کرمانشاه

  تفرجگاه آبیدر رسیدگی می‌خواهد 
در تفرجگاه بزرگ آبیدر بیشتر پلکان‎ها و سکوهایی که با سنگ در سال 72 ساخته شده است، ترک برداشته، ریخته  و نیاز به مرمت و توجه بیشتر دارد. از شهرداری درخواست می‌کنم به نگهداری این بوستان بزرگ که محل تفریح هزاران نفر  از اهالی سنندج است، توجه بیشتری نشان دهند. 
کریمی از کردستان

  پروژه‌های نیمه‌تمام 
تکلیف پروژه‌های عمرانی نیمه‌کاره کی قرار است مشخص شود؟ سال‌هاست چهره شهر اراک با فعالیت‌های عمرانی متعدد زشت شده و مشکلات بسیاری برای تردد شهروندان به وجود آمده است. هر سال مسئولان وعده می‌دهند که پروژه‌های نیمه‌تمام بالاخره به پایان می‌رسد، اما خبری نیست. 
یک شهروند از مرکزی

  قیمت سرسام‌آور گوشت و مرغ 
چرا هیچ نظارتی بر عرضه گوشت و مرغ در بازار آزاد نمی‌شود. مسئولان یک قیمت را برای این محصولات اعلام می‌کنند، اما وقتی برای خرید مراجعه می‌کنیم باید با قیمت دیگر و بسیار بالاتر از آنچه اعلام شده گوشت و مرغ بخریم. چرا هیچ کس به این مشکل رسیدگی نمی‌کند؟ تا چه زمانی شهروندان باید این محصولات را از سبد مصرف خود حذف کنند؟
رحیمی از سمنان  

  مشکل شهروندان در استفاده از شهر بازی 
قطع‌ شدن برق پارک مدرس مانع استفاده اهالی از وسایل شهر بازی می‌شود. امکانات تفریحی چندانی هم در این منطقه وجود ندارد که بتوانیم از آنها استفاده کنیم. لطفا مسئولان برای این مشکل و تفریح کودکان فکری کنند. 
یک شهروند از اصفهان 

این خبر را به اشتراک بگذارید