• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 30 دی 1397
کد مطلب : 45206
+
-

اعتراض بازیکنان؛ مانع جذب خارجی‌ها

اعتراض بازیکنان استقلال به مدیریت و اسپانسر باشگاه یکی از مهم‌ترین اخبار چهارشنبه شب فوتبال ایران بود که البته زیر سایه اخبار مهم‌تر قرار گرفت. بازیکنان استقلال با وجود دریافت 25درصد از مطالبات‌شان بعد از چند روز اعتصاب و بدون اینکه پول خود را دریافت کنند حاضر شدند به ترکیه بروند و اردوی خود را برگزار کنند. اما چهارشنبه شب کاسه صبر بازیکنان استقلال لبریز شد و آنها با انتشار پستی مشترک از برگزاری اردو در ترکیه و دریافت نکردن مطالبات‌شان گله  و البته مدیران و اسپانسر باشگاه را متهم به دروغگویی کردند. هرچند بازیکنان حاضر شدند در تمرین استقلال شرکت کنند و اعتصاب نکردند اما به‌طور رسمی و علنی مدیران باشگاه را متهم به دروغگویی و عدم‌صداقت کردند. 
هادی مباشری معاون اجرایی باشگاه استقلال درخصوص اعتراض بازیکنان می‌گوید:« به آنها حق می‌دهم که ناراحت باشند چون تحت فشار هستند. البته ما واقعا توقع این کار را نداشتیم و برای آنها سوء‌تفاهم پیش آمد که ما پیگیر کارشان نیستیم و نمی‌خواهیم مشکل را حل کنیم. اینطور نیست که ما دست روی دست بگذاریم. در روزهای اخیر چندین و چند جلسه با اسپانسر برگزار کرده‌ایم تا مشکل را حل کنیم. ما شبانه روز کار می‌کنیم، پول مجید حسینی مانده و پول ما از فیفا که بخشی از آن را بابت طلب پروپئیچ خرج کردیم اما بخش دیگر مانده که هنوز دست ما را نگرفته است.»
استقلال در حالی با مشکل مالی مواجه شده که می‌گویند مسئولان باشگاه از جذب بازیکن خارجی ترس دارند، چون این موضوع ممکن است با واکنش بازیکنان همراه شود که دنبال دریافت حق و حقوقشان هستند. معاون اجرایی باشگاه استقلال در مصاحبه با ورزش سه، به این موضوع اشاره می‌کند: «شما فکر می‌کنید چرا قرارداد 2بازیکن خارجی خود را نهایی نکرده‌ایم؟ چون واقعا اولویت ما پرداخت پول به بازیکنان فعلی است و اینطور نیست که ما به نیازهای آنها احترام نگذاریم.»
مباشری در قسمت دیگری از حرف‌هایش تأکید می‌کند:« ما و مدیران پرسپولیس از طریق شرکت مبنا مبین توسعه در حال رایزنی هستیم تا اسپانسر جدید بیاوریم و بتوانیم از طریق فضای مجازی درآمدزایی کنیم. البته این را هم بگویم باید نیم‌فصل دوم شروع شود تا از این طریق بتوانیم درآمد داشته باشیم. این را هم بگویم ما شبانه‌روز در حال کار هستیم تا بتوانیم اسپانسرهای جدیدی را جذب کنیم.»

این خبر را به اشتراک بگذارید