• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 26 دی 1397
کد مطلب : 44866
+
-

خبرهای کوتاه | ایران

   غنی‌سازی‌ 20درصدی در 4روز

علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی در مصاحبه با خبرگزاری صدا وسیما گفت: ما اگر بخواهیم و اراده باشد و از برجام بیرون بیاییم ۴ روزه غنی‌سازی ۲۰درصد را شروع می‌کنیم .

   همایش ورشو شو است

کمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در دیدار با هیأتی از اندیشکده نروژی «نورف» که در امور حل و فصل مناقشات بین‌المللی فعال است و ایسنا خبر آن را منتشر کرد گفت آمریکا با برگزاری شوی تبلیغاتی سیاسی متمرکز بر ایران‌هراسی در لهستان، منافع ملی این کشور را به گروگان می‌گیرد.
 
   فرار 3متهم اصلی گرانی کاغذ به خارج از کشور

عباس جعفری‌دولت‌آبادی، دادستان تهران در پاسخ به سؤالی درباره بازداشت گروهی به‌نام سلطان کاغذ، گفت: ۱۴نفر بازداشت شدند. قبلا ۶نفر بودند و ۸نفر جدید بازداشت شدند. 3متهم اصلی به خارج از کشور فرار کرده‌اند. (ایسنا)

   لایحه تقسیمات کشوری روی میز دولت

سید‌سلمان سامانی، سخنگوی وزارت کشور در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: لایحه تقسیمات کشوری تهیه و به هیأت دولت ارائه شده است. در‌ماه اخیر نیز بیش از ۲۰پیشنهاد مربوط به ایجاد شهر، بخش و شهرستان به تأیید کمیسیون سیاسی‌- دفاعی دولت رسید است.

   آخرین وضعیت دیپلمات دستگیرشده در آلمان

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به آخرین وضعیت دیپلمات دستگیرشده در آلمان، گفت: به‌دنبال این هستیم که موضوع را از طریق دیپلماتیک و کانال‌های اطلاعاتی پیگیری کنیم تا این موضوع حل شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید