• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 23 دی 1397
کد مطلب : 44396
+
-

اعتراف علی جنی و همدستش به سرقت 200گوشی موبایل

اعتراف علی جنی و همدستش به سرقت 200گوشی موبایل


2جوان شرور سوار بر موتورسیکلت روزی 3گوشی موبایل از شهروندان می‌قاپیدند. آنها در مدت کوتاهی توانستند گوشی 200نفر را سرقت کنند اما سرانجام به دام افتادند.

به گزارش همشهری، از چندی قبل به‌دنبال افزایش گوشی‌قاپی در غرب پایتخت تیم ویژه‌ای در پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ برای تحقیق در این‌باره تشکیل شد. یکی از مالباختگان در شکایتش گفت: بعدازظهر موقع برگشتن به خانه در حال صحبت کردن با گوشی موبایلم بودم که یک موتورسیکلت از کنارم به سرعت رد شد و ترک‌نشین آن گوشی موبایلم را از دستم قاپید. چون هوا تاریک شده بود نتوانستم شماره پلاک موتورسیکلت را ببینم و آنها فرار کردند.

شاکی دیگری درباره سرقت موبایلش گفت: تازه از ماشینم پیاده شده بودم و در حال قفل کردن درِ آن بودم و همزمان با موبایلم صحبت می‌کردم که یک موتورسیکلت سررسید و ترک‌نشین آن غافلگیرم کرد و گوشی‌ام را قاپید.

با اینکه ابتدا از سارقان هیچ سرنخی وجود نداشت اما در ادامه کارآگاهان موفق شدند به اطلاعاتی دست یابند که نشان می‌داد آنها 2 پسر 25ساله هستند. به این ترتیب یکی از آنها ساعت 4صبح درحالی‌که در مخفیگاهش خواب بود، دستگیر شد. شواهد نشان می‌داد او و همدستش سوار بر موتورسیکلت ان‌اس سیاه و سفید و سیاه و مشکی در محدوده اشرفی اصفهانی، ستارخان، میدان صنعت و... گوشی شهروندان را سرقت می‌کردند. آنها همچنین در چند مورد نیز با تهدید و درگیری گوشی شهروندان را سرقت کرده بودند. دومین متهم به‌دلیل اینکه هیچ جای ثابتی نداشت به علی جنی معروف بود و چند روز بعد مأموران موفق شدند او را هم دستگیر کنند.

متهمان در اعترافات خود گفتند که از حدود 6‌ماه پیش روزانه بین 2تا 3گوشی موبایل سرقت کرده و گوشی‌ها را در خیابان مولوی به مالخران فروخته‌اند اما همه پول‌هایی که به‌دست آمده را خرج مواد‌مخدر و مشروبات الکلی کرده‌اند.

سرهنگ محسن معظمی‌گودرزی، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی در این‌باره گفت: یکی از سارقان که ترک‌نشین بود و گوشی‌ها را می‌قاپید روی لاله گوشش یک ستاره خالکوبی کرده و روی گردنش نیز چند خالکوبی وجود دارد. وی ادامه داد: سارقان به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 34تهران در اختیار پایگاه دوم آگاهی قرار دارند و تحقیقات از آنها ادامه دارد. همچنین شهروندانی که از حدود 6‌ماه پیش تا 18دی امسال گوشی‌شان در محدوده غرب تهران سرقت شده می‌توانند برای شناسایی سارقان به پایگاه دوم پلیس آگاهی واقع در جنت آباد، خیابان شاهین شمالی مراجعه کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید