• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 23 دی 1397
کد مطلب : 44392
+
-

جاسازی عجیب مواد‌مخدر در کیک تولد

جاسازی عجیب مواد‌مخدر در کیک تولد


«کیک‌هایی که داخل هر کدام ماده مخدر گل جاسازی شده بود». این تنها بخشی از کشفیات پلیس در هفته‌های اخیر است. به گفته رئیس پلیس مبارزه با مواد‌مخدر پایتخت، قاچاقچیان این کیک‌ها را به مهمانی‌ها و جشن تولدها می‌فرستادند. اما به جز این پلیس کشفیات عجیب و غریب دیگری هم داشته است.

به گزارش همشهری، سرهنگ محمد بخشنده، رئیس پلیس مبارزه با مواد‌مخدر تهران بزرگ با اعلام خبر انهدام ۵ باند توزیع موادمخدر در طول دو هفته گذشته گفت: با رصد اطلاعاتی همکارانم در پلیس مبارزه با مواد‌مخدر پایتخت با همکاری پلیس مبارزه با مواد‌مخدر فرودگاه امام خمینی‌(ره)، محموله شیشه جاسازی شده در انواع کنسروهای خوراکی کشف و در بازرسی از آنها ۱۷ کیلوگرم شیشه کشف شد. قاچاقچیان که 3نفر بودند قصد داشتند این محموله را به کشور اندونزی منتقل کنند.

وی در ادامه از کشف مواد‌مخدر گل در کیک خبر داد و گفت: با رصد اطلاعاتی دایره فتا پلیس مبارزه با مواد‌مخدر در فضای مجازی، مقدار ۲ کیلو و ۷۵۰ گرم کیک آغشته به ماده مخدر گل کشف و ۴ نفر در این رابطه دستگیر شدند. متأسفانه این افراد کیک‌های آلوده را در مهمانی‌ها‌، پارتی‌ها و تولد‌ها توزیع می‌کردند. طوری که در هر یک کیلوگرم از کیک‌ها مقدار ۵۰۰ گرم ماده مخدر گل مخلوط کرده بودند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش از انهدام باند توزیع‌کننده ماده مخدر هروئین خبر داد و گفت: با رصد اطلاعاتی ۴ ماهه همکارانم، یک باند توزیع‌کننده هروئین در جنوب پایتخت منهدم و ۴ عضو اصلی باند دستگیر شدند. در بازرسی از مخفیگاه این افراد مقدار ۲۵۰ کیلوگرم هروئین کشف و دو خودرو نیز توقیف شد.

وی درباره کشف دیگری در پلیس مبارزه با مواد‌مخدر گفت: همکارانم در عملیاتی دیگر ۱۷۸ کیلوگرم تریاک جاساز شده در لوله پلیکا را در باک یک اتوبوس مسافربری در ترمینال جنوب کشف کردند و 5نفر که اقدام به انتقال و توزیع ماده مخدر تریاک از جنوب کشور به پایتخت را داشتند، شناسایی و منهدم شدند.

این خبر را به اشتراک بگذارید