• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 23 دی 1397
کد مطلب : 44391
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


@ آش‌­های مانده‌ای که هرروز به فروش می‌رسد
در همشهری از عدم‌اعتماد به غذاهای خیابانی نوشته بودید. در پیاده‌راه پارک ملت غرفه‌هایی دایر شده که در یکی از آنها دیگ‌های آ‌ش اضافی هر شب را تا صبح در چادر و در کنار جوی آب و موش‌ها نگهداری می‌کنند و صبح فردا دوباره آنها را گرم کرده و به فروش می‌رسانند. از مسئولان بهداشت تقاضای رسیدگی داریم.


لبافی از ولنجک

  بیکاری در ارومیه بیداد می‌کند
ارومیه بیکاران بسیاری دارد که اغلبشان کارگران فصلی یا کشاورزان هستند که مثل گذشته یک یا دو فصل کار کردن پاسخگوی نیازهای خانواده‌شان نیست؛ در نتیجه ارومیه مملو از بیکارانی است که یا با ماشین‌های قراضه مسافرکشی می‌کنند و بر آلایندگی شهر می‌افزایند یا با دستفروشی چهره شهر را نازیبا می‌کنند. مسئولان فکری برای بیکاری فراگیر در این شهر کنند.


فیروز کشتی‌بان از ارومیه

  اوضاع بسیار بد جاده‌های الیان فومن
جاده‌های دهستان الیان فومن مربوط به ربع قرن قبل و بسیار قدیمی و فرسوده است. از مسئولان تقاضای بررسی و رسیدگی داریم.


مهدیزاده از فومن

  وضعیت بد آسفالت در اغلب کوچه‌ها و خیابان‌های اسلامشهر
وضعیت آسفالت در اغلب کوچه‌ها و خیابان‌های اسلامشهر بسیار بد است و شماری از کوچه‌ها اصلا آسفالت نشده است.


از ساکنان خیابان کاشانی اسلامشهر

  بوفه بیمارستان‌ها به قیمت  چند برابر!
بوفه برخی بیمارستان‌ها قیمت اجناس‌شان را چندین برابر بیرون تعیین کرده‌اند و از آنجا که از بیمارستان تا اغذیه‌فروشی یا دکه‌های بیرون بسیار راه است، ‌چاره‌ای نمی‌ماند جز خرید یک کیک کوچک به چند برابر قیمت. امثال ما هم که از شهرستان می‌آیند چاره‌ای ندارند جز خرید. برای نمونه سری به بوفه بیمارستان دی بزنید.


عباس مرادآبادی از کرمانشاه

  قطع درختان درسعادت‌آباد
در روز 20دی‌ماه 97 نزدیک به 20درخت برگ‌سوزنی با عمر بیش از 40سال در فواصل بلوک‌های ساختمانی c4 و c3 در مجتمع باغ بهشت منطقه سعادت‌آباد جهت محوطه‌سازی‌ قطع شد. چرا شهرداری برخورد نمی‌کند؟


مردوخی از سعادت‌آباد

@مونوریل قم چه شد
مسئولان و به‌خصوص نماینده محترم قم در مجلس پاسخ دهد که مونوریل قم بالاخره به کجا رسید؟ آیا مسئولان قصد ندارند وعده‌های انتخاباتی‌شان را عملی کنند.


قادری از قم

@ کرمان‌خودرو جواب خریداران را نمی‌دهد
کرمان موتور قرار بود مهرماه خودروهای اکسنت را تحویل بدهد. اکنون با گذشت ۴‌ماه هیچ‌گونه جوابی به خریداران نمی‌دهد!


 نادری از تهران

  خرید گوشت تنظیم بازار به شرط خرید بالای 50هزار تومان!
چند روز پیش برای خرید گوشت‌قرمز یخ‌زده(دولتی) به یک فروشگاه زنجیره‌ای  رفتم ولی متأسفانه صندوقدار گفت که درصورت خرید 50 هزار تومان به بالا می‌توانم گوشت بخرم. بنده هم که پول خرید گوشت را به زحمت جور کرده بودم از خرید منصرف شدم. آیا این انصاف است؟


 مرگان از تهران

  در کجای دنیا بدون اجازه پیامک می‌فرستند؟
به‌رغم سخنان وزیر ارتباطات، روزانه پیامک‌های تبلیغاتی متعددی برای مردم ارسال می‌شود که راه غیرفعال‌سازی‌ آن را همه می‌دانند اما غیرفعال نمی‌شوند. چطور بدون اجازه ما پیامک می‌فرستند. این کار در هیچ کجای دنیا مرسوم نیست.


اسدی از اصفهان

  برنامه نظرسنجی تلویزیون و کاسبی آشکار!
اغلب برنامه‌های نظرسنجی یا مسابقه‌ای در رادیو و تلویزیون با وعده جایزه‌های میلیونی از فقر و نداری مردم استفاده کرده و سودهای کلان به جیب می‌زنند. اغلب هم از جایزه خبری نیست!


احمدی

 

این خبر را به اشتراک بگذارید