• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 19 دی 1397
کد مطلب : 44109
+
-

کوتاه‌تر از گزارش

واکنش باشگاه استقلال به شایعه درگیری
باشگاه استقلال به درگیری معاونان سرپرست باشگاه واکنش نشان داد. سایت باشگاه استقلال دیروز نوشت:«برخی رسانه‌ها به انتشار خبری درباره درگیری میان مدیران باشگاه استقلال پرداختند. باشگاه استقلال ضمن تکذیب این خبر اعلام می‌کند که قطعاً این موضوع را از طریق بخش حقوقی پیگیری خواهد کرد و اجازه نخواهد داد تا برخی افراد در این مقطع از فصل با انتشار اخباری از این دست به وجهه باشگاه استقلال لطمه بزنند».

رهایی کاوه رضایی از بند مصدومیت
کاوه رضایی که به‌دلیل مصدومیت ران پا در چند هفته اخیر به‌صورت انفرادی تمرین کرده بود از روز گذشته (دوشنبه) به تمرین‌های گروهی کلوب بروژ در اردوی آماده‌سازی قطر بازگشت. این مهاجم 26ساله به‌دلیل همین مصدومیت فرصت همراهی تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا 2019 را از دست داده بود.کلوب بروژ در نخستین بازی سال جدید میلادی 12روز دیگر به مصاف شارلوا می‌رود و کاوه رضایی پس از مدت‌ها دوباره می‌تواند برای تیمش بازی کند.

میلاد فراهانی به پدیده پیوست
میلاد فراهانی- سنگربان پیشین تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان- طی قراردادی رسمی به باشگاه پدیده شهر خودرو پیوست.فراهانی نخستین خرید پدیده‌ای‌ها در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی لقب گرفت. این دروازه‌بان باسابقه در نیم‌فصل نخست در ترکیب اصلی تیم نفت مسجدسلیمان حضور داشت. فراهانی درخصوص پیوستن به پدیده گفت: خیلی خوشحالم که به این تیم آمدم. من 2 پیشنهاد دیگر هم داشتم ولی وقتی پدیده پیشنهاد داد بلافاصله قبول کردم چون دوست داشتم با یحیی گل‌محمدی و داوود فنایی کار کنم. از طرفی خوشحالم که به شهر مشهد آمدم و می‌توانم به زیارت امام‌رضا(ع) بروم. امیدوارم که به پدیده کمک کنم و در کنار دیگر هم‌تیمی‌‌هایم بهترین 
نتایج را بگیریم.

افشین نیم فصل دوم در فولاد؟
آرش افشین که نیم فصل اول بدون تیم مانده بود این روزها در تمرینات فولاد خوزستان حضور دارد و زیرنظر کادرفنی کار خود را دنبال می‌کند. او از زمان حضور قطبی در تمرینات حضور دارد و به‌نظر می‌رسد یکی از نفراتی است که مدنظر قطبی است و در نیم‌فصل دوم این تیم را همراهی خواهد کرد.مهدی الهایی که در زمان حضور افشین قطبی بازیکن پرسپولیس بود دیگر نفری است که با نظر افشین قطبی در تمرینات فولاد حضور دارد. قطبی اعلام کرده علاقه بسیار زیادی به عملکرد این بازیکن دارد و این روزها وضعیت او را در تمرینات بررسی می‌کند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید