• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 19 دی 1397
کد مطلب : 44022
+
-

کوتاه از سیاست | سیاست

   روحانی از اصلاح‌طلبان عبور کرده است

سخنگوی حزب اعتماد ملی در مورد تعامل احزاب اصلاح‌طلب با دولت با توجه به شرایط کنونی کشور گفت: ما در حزب اعتماد ملی با توجه به گردش به راستی که آقای روحانی در دولت داشتند  و در عین حال به‌خاطر حفظ منافع ملی ترجیح دادیم که سیاست منتقد حامی را ایفا کنیم و در همین راستا انتقادات خود را ارائه کردیم. به گزارش مهر، اسماعیل گرامی‌مقدم گفت: ما امروز از روحانی عبور نکرده‌ایم ولی روحانی از اصلاحات عبور کرده است.

   هر عضوی برای خود برنامه انتخاباتی دارد!

سیدکمال‌الدین سجادی، سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با فارس، در مورد برنامه‌های انتخاباتی این جبهه گفت: تک‌تک اعضای جبهه پیروان خط امام و رهبری اعم از حزب موتلفه اسلامی، جامعه‌های اسلامی مهندسین، کارمندان و... برای خود سازوکار انتخاباتی تعریف کرده‌اند ولی چون در فصل انتخابات نیستیم نمود بیرونی ندارد.

   سردار نقدی: مردم می‌توانند دولت را عوض کنند

سردار محمدرضا نقدی در سخنانی با اشاره به 40سال مقاومت در برابر توطئه‌های دشمن گفت: امروز حتی اگر تنها مقاومت هم کرده باشیم، کفایت می‌کند؛ درصورتی که شاهدیم در بسیاری از حوزه‌ها پیشرفت بسیاری هم داشته‌ایم. به گزارش مهر، معاون فرهنگی سپاه پاسداران افزود: امروز انقلاب به سطحی رسیده که اگر مردم تصمیم بگیرند، می‌توانند دولت را هم عوض کنند. امروز هیچ نقطه کوری در انقلاب اسلامی وجود ندارد.

   دشمنان برای خوزستان و اهواز برنامه‌ها دارند

آیت‌الله مکارم‌شیرازی در دیدار طلاب اهواز با اشاره به موقعیت ویژه خوزستان گفت: خوزستان و اهواز موقعیت ویژه و حساسی دارد، دشمنان برای این منطقه برنامه‌ها دارند. شما باید سعی کنید به شبهات آشنا باشید و جواب آنها را بدهید. این مرجع تقلید با بیان اینکه وهابیت تکفیری در حال نزول بوده و به پایان عمرشان نزدیک است، گفت: آنها با پول‌های سعودی می‌خواهند به زندگی کثیف خود ادامه دهند و برنامه‌های خود را دنبال کنند. به گزارش ایسنا، آیت‌الله مکارم‌شیرازی در ادامه سخنان خود با اشاره به تشدید هجمه‌ها علیه روحانیت، حوزه‌ها و مرجعیت، به تبیین چرایی این هجمه‌ها پرداخت و گفت: دشمنان از مرجعیت و عاشورای حسینی ضربه خورده‌اند، آنها تصریح کرده‌اند تا این 2 اصل هست نخواهیم توانست در برابر شیعه و پیروان مکتب اهل‌بیت(ع) کاری از پیش ببریم.

این خبر را به اشتراک بگذارید