• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
چهار شنبه 19 دی 1397
کد مطلب : 44008
+
-

کافه مجلس | ایران

 FATF به رفراندوم گذاشته شود

نماینده مردم شیراز در مجلس پیشنهاد کرد که موضوع لوایح CFT و FATF به رفراندوم گذاشته شود. بهرام پارسایی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به مناقشه اخیر مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد لوایح مربوط به FATF گفت: طبق قانون بعد از اعلام نظر شورای نگهبان و اصرار مجلس بر نظر خود، مجمع تشخیص مصلحت نظام باید نظر مجلس را رد یا تأیید کند و نمی‌تواند در مورد اصلاح مصوبات مجلس نظری دهد؛ چراکه این امر خارج از وظایف آن است. پارسایی گفته: «مجمع تشخیص مصلحت نظام نمی‌تواند در مسیر قانونگذاری وارد شود.»

   ادامه مظلوم‌نمایی انگلیس

عضو هیأت‌رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: غربی‌ها با دستگیری جاسوسان به سرعت ژست حقوق بشری و مظلوم‌نمایی می‌گیرند و سعی در تحریک خانواده و وابستگان متهم در ایران دارند که این یک ترفند است. به گزارش خانه ملت، محمدجواد جمالی‌نوبندگانی با اشاره به موضوع ادعای وزیر خارجه انگلیس درباره بی‌گناهی نازنین زاغری گفت: متأسفانه آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها ظلمی به جوانان این سرزمین در کنار همه ظلم‌هایی که می‌کنند، روا می‌دارند؛ جوانان و خانواده‌های کشورمان را آنها فریب می‌دهند.

  منتقدان را محروم می‌کنند

عضو هیأت‌رئیسه فراکسیون روحانیت گفت: آقایانی که د‌ر رأس مجلس هستند با وجود اینکه لبخندهای ژکوند می‌زنند و دائما خود ر‌ا د‌ر یک فضای تحمل و سعه‌صدر نشان می‌دهند، اصلا دوست ندارند صدای منتقد بشنوند. حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر به خبرگزاری فارس گفته: د‌ر مورد قراردادهایی که با مراکز درمانی امضا شده که به نمایندگان خدمات درمانی ارائه دهند، به نمایندگان منتقد گفته می‌شود که شما اجازه ندارید از این خدمات درمانی استفاده کنید. وی افزود: بر‌ا‌ی مثال د‌ر رابطه با سفرهای خارجی، تعدادی از افراد مرتب با رئیس مجلس به این سفرهای خارجی می‌روند. تاکنون چند نفر از کسانی که منتقد و مخالف نظرات رئیس مجلس بو‌دند توانسته‌اند به سفرهای خارجی بروند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید