• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 18 دی 1397
کد مطلب : 43961
+
-

جپاروف نیامد، به قطر هم نرفتند

استقلال در بحران مالی است و هواداران همچنان معترضند

اوضاع استقلال کپی برابر اصل ابتدای فصل است. مشکلات مالی روی هم تلنبار شده، بازیکن جدیدی به تیم اضافه نشده و اردوی آماده‌سازی‌ تیم هم تا این لحظه لغو شده است. آبی‌ها قرار بود شنبه به قطر بروند اما دوشنبه شد و خبری از سفر نیامد. مجموع این شرایط باعث شده است تا بار دیگر نارضایتی و اعتراض هواداران آبی بالا بگیرد و دوباره پیکان‌ها به سمت وزارت ورزش نشانه رود. در چند روز گذشته حتی امضای قرارداد با اسطوره آبی‌ها هم نتوانست فضا را به نفع تیم تغییر دهد و باعث خاموش شدن اعتراض هواداران شود. در روزهایی که پرسپولیس در تدارک سفر به قطر است و با بازیکنان جدید توافق کرده و یک مهاجم کروات هم در آستانه پیوستن به جمع سرخ‌هاست، استقلال تنها یک نفر را به کادر فنی اضافه کرده که بعید است در شرایط فنی تیم بتواند تغییر خاصی ایجاد کند و بیشتر وزنه روحی خواهد بود. روز گذشته با مدیران باشگاه و اعضای هیأت مدیره تماس گرفتیم اما هیچ‌کدام پاسخگو نبودند تا از وضعیت تیم اطلاعات تازه‌ای بدهند. آیا اوضاع آبی‌ها تغییر خواهد کرد؟
 
  قطر کنسل شد
قرار بود تیم فوتبال استقلال برای برگزاری اردوی چند روزه دیروز (دوشنبه) راهی قطر شود، اما به‌دلیل مشکلات مالی، این سفر لغو شد. هنوز تمرینات استقلال برای نیم فصل دوم آغاز نشده و با وجود اعلام آغاز تمرین در روزهای شنبه و یکشنبه، آنها حاضر به شرکت در تمرینات نشده‌اند. باشگاه استقلال، حواله‌هایی برای پرداخت مطالبات به بازیکنان داده بوده که این حواله‌ها وصول نشده و باعث ناراحتی آنها شده است.

    جپاروف نیامد
جپاروف هافبک ازبکستانی فصل گذشته تیم استقلال بعد از دریافت مطالبات خود تا دیروز وقت داشت برای قرارداد به ایران سفر کند که تا آخرین ساعات چاپ روزنامه خبری مبنی برحضور او در ایران از سوی باشگاه استقلال اعلام نشد حالا باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی در این زمینه رخ 
خواهد داد.

    بازگشت فرهاد به ایران
فرهاد مجیدی که روز جمعه هفته گذشته به‌عنوان مربی استقلال انتخاب شده بود، دیروز وارد تهران شد.مجیدی بعد از عقد قرارداد با استقلال مدتی برای انجام کارهای شخصی‌اش در دبی بود ولی دیروز به تهران آمد تا رسما کار خود را به‌عنوان مربی استقلال آغاز کند. البته فعلا بازیکنان استقلال به‌دلیل اعتصاب حاضر نیستند در تمرین این تیم شرکت کنند و باید دید در نهایت اقدام مدیران باشگاه برای جلوگیری از این اتفاق چیست.
 
   و قراردادهایی که رو به اتمام است
مدیران باشگاه استقلال این روز‌ها به‌غیر از دغدغه جذب بازیکنان جدید باید به فکر تمدید قرارداد برخی بازیکنان آبی پوش باشند چرا که قرارداد تعدادی از ستاره‌های این تیم پایان فصل به اتمام می‌رسد. حسین حسینی، سهرابیان، منتظری، علی کریمی، مهدی رحمتی، خسرو حیدری و دیگر بازیکنان قراردادشان در پایان فصل به اتمام می‌رسد و مسئولان باید هر چه سریع‌تر دست به‌کار شوند تا اقدامات لازم برای تمدید قرارداد آنها انجام شود. از میان این بازیکنان گویا سهرابیان برای تمدید قرارداد مذاکراتی با مدیران داشته و به توافق رسیده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید