• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 18 دی 1397
کد مطلب : 43932
+
-

نکته بازی

پس غر نزن لطفا!

همانطور که قبلا هم احتمال داده بودیم، فقدان مقصد تاپ و به درد بخور برای حسین حسینی دردسرساز شد و او با وجود مشکلاتی که در استقلال داشت، تصمیم گرفت در این تیم باقی بماند. الان همه تیم‌های بزرگ دروازه‌بان دارند و مابقی هم یا  در‌ شأن رکورددار کلین‌شیت نیستند و یا پول خریدش را ندارند. حالا بگذریم که مدتی هم از قرارداد حسینی باقی بود و باشگاه استقلال به راحتی رضایتنامه‌اش را نمی‌داد. به این ترتیب حسینی تصمیم گرفته فعلا آبی‌پوش باقی بماند و نهایتا برای اینکه عرضه خالی نباشد یک نطق گرم هم انجام داده که «می‌مانم و می‌جنگم.» خوب است یک نفر به استاد بگوید حالا که تصمیم گرفتی بمانی، پس لطف کن کمتر غر بزن. این یعنی چپ و راست در اینستاگرام پست‌های آنچنانی بارگذاری نکن و تریپ غم و مظلومیت برندار. بگذار ملت کارشان را بکنند و تیم آرامش داشته باشد.


بعدا معلوم می‌شود

پرسپولیس در آستانه جذب مهاجمی به نام ماریو بودیمیر است. درحالی‌که گادوین منشا به بهانه قیمت بالای ارز در آستانه جدایی قرار گرفته، باشگاه می‌خواهد یک مهاجم خارجی جدید بگیرد. طبعا دستمزد بودیمیر هم به دلار است و او قرار نیست به ریال پول بگیرد؛ ولو با حذف 4 صفر! این در حالی است که فوروارد کروات تحت قرارداد دینامو زاگرب است و احتمالا پرسپولیس باید مبلغی را هم به‌عنوان رضایتنامه به این باشگاه بپردازد. با وجود این دیروز مدیر روابط عمومی سرخپوشان گفته: «ما پولی به دینامو نمی‌دهیم و قرار است خود بازیکن رضایتنامه‌اش را بگیرد.» این، هم از همان حرف‌هایی است که صحت و سقمش چند‌ماه یا چند سال بعد معلوم می‌شود. همچنین امیدواریم این مبلغ کذایی روی قرارداد بازیکن نرود؛ یعنی آنها فوتبالیست 300هزار دلاری را 700هزار دلار نگیرند و بعد با خوشحالی بگویند خودش رضایتنامه‌اش را گرفت!


چرا زخم زبان؟

یعنی از هر دو جمله‌ای که سعید آذری به زبان می‌آورد، یکی از آنها طعنه و کنایه و زخم زبان به دیگران است. مدیرعامل محترم باشگاه ذوب‌‎آهن دیروز گفته: «ذوب‌آهن مثل برخی باشگاه‌ها توان خرید بازیکن دویست سیصد هزار دلاری را ندارد.» خب نمی‌خری نخر، چرا به بقیه متلک می‌اندازی؟ الان «برخی باشگاه‌ها» چه کار باید بکنند؟ باید جمع شوند جلوی ساختمان ذوب‌آهن و بابت اینکه پول دارند و بازیکن می‌خرند، توی سر و کله خودشان بکوبند؟ عمده درآمد سرخابی‌ها در این سال‌ها از سامانه پیامکی بوده که روی اصل تعداد هوادار متکی است. اینکه ذوب‌آهن به اندازه کافی هوادار ندارد و مثل تراکتور هم نیست که یک آدم مایه‌دار خرجش را بدهد، تقصیر بقیه است؟ سپاهان هم که همشهری خودتان حساب می‌شود. آذری همچنین ادامه داده: «دنبال جذب بازیکن خارجی ارزان اما با کیفیت‌ هستیم.»؛ مثل ادی هرناندس که فسخ کرد و رفت؟

این خبر را به اشتراک بگذارید