• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 17 دی 1397
کد مطلب : 43798
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


@ سهام عدالت به چه کسانی تعلق گرفته است؟
 کارگران شرکت خدمات فنی رنا با حقوق‌های یک‌میلیون و 200هزار تومانی، سهام عدالت نگرفته‌اند. پس سهام عدالت به چه کسانی تعلق گرفته است؟
 

سیروس الیاسی


   در35سالگی جرأت ازدواج ندارم
 جوانی 35ساله هستم که با وجود دارا‌بودن شغل و درآمد، جرأت ازدواج‌کردن ندارم. اگر به همین روال پیش برود شاید روزی برسد که معنای خانواده در ایران از بین رفته باشد. مسئولان به فکر باشند.
 
امیدی‌خواه از کنگاور


  کارت منزلت بازنشستگان را شارژ نمی‌کنند
 کارت منزلت را به باجه مترو برده‌ام که شارژ کنند می‌گویند فروردین‌ماه بیا! همین دلخوشی‌های کوچک را هم از بازنشستگان می‌گیرید؟
 
قربانیان


@ اطراف جنت آباد دوچرخه شارژی نیست
 از 2هفته قبل در اطراف جنت‌آباد دوچرخه شارژی توزیع نشده است؟ از مسئولان توقع پاسخگویی داریم.
 
محمدباقر رادبخش


   نتایج آزمون استخدامی تامین‌اجتماعی چه شد؟
 4ماه از آزمون استخدامی تامین اجتماعی گذشت اما خبری از اعلام نتایج آن نیست.
 
محمودزاده از شاهرود


  ادامه بزرگراه یادگارامام را بسازید
 از مسئولان تقاضا داریم فکری به حال مناطق 10و 17کنند تا مسیر بزرگراهی این مناطق گشایش یابد. اگر ادامه بزرگراه یادگار امام از پادگان جی تا خیابان قزوین ساخته شود، مشکلات این مناطق برای رسیدن به میدان آزادی بسیار کم می‌شود.
 
خضرایی از هلال‌احمر


   وینه شهریار؛ پاتوق خلافکاران
 در وینه شهریار فروش موادمخدر بیداد می‌کند و به تبع آن دزدی، خفت‌گیری و ناامنی ایجاد شده است. از مسئولان تقاضای رسیدگی داریم.
 
توزچیانی از وینه شهریار


   مرکز تهیه غذا؛ علت ترافیک خیابان کلاهدوز
 اول خیابان دولت یا همان شهید کلاهدوز یک مرکز تهیه غذا هست که توزیع‌کنندگان غذای آن خودروهای خود را مقابل و اطراف آن پارک می‌کنند به‌گونه‌ای که تردد در این خیابان از صبح تا 11شب مختل شده است. لطفا مسئولان رسیدگی کنند.
 
پوردبیر از اهالی محل


   مسکن‌های مهر شهرک ابریشم کرج چه شد؟
 بعد از 9سال از آغاز ساخت مسکن مهر شهرک ابریشم در کیانمهر کرج و تسویه کامل پول مسکن، هنوز از مسکن خبری نیست که نیست!
 
باقری از کرج


  لواسانات نیازمند ایستگاه آتش نشانی است
 از شورای اسلامی و دهداری لواسان به‌خاطر راه‌اندازی منبع آب، استراحتگاه، بازسازی مدرسه و... تشکر می‌کنیم اما به‌نظر می‌رسد ضروری‌ترین نیاز لواسانات با توجه به دوری از مرکز شهر تاسیس یک ایستگاه آتش‌نشانی باشد.
 
جمعی از اهالی لواسان بزرگ


   گوشی‌ها همچنان معطل رجیستری
 یک‌ماه قبل گوشی تلفنی از یک نمایندگی معتبر به مبلغ 4میلیون تومان خریدم که با گذشت یک‌ماه نه‌تنها رجیستری نشده بلکه گوشی را قطع کرده‌اند. با پیگیری متوجه شدم خیلی از خریداران مانند من هستند و با اینکه از نمایندگی گوشی خریده‌ایم، گوشی کاملا قطع شده است!
 
قره‌داغی از تهران


  پول فاضلاب می‌گیرند بدون وصل انشعاب!
 در خیابان جهان‌آرا خیابان 37 از حدود یک سال‌ونیم قبل از اهالی حق انشعاب فاضلاب کم می‌شود، اما محدوده ما به فاضلاب وصل نشده است!
 
فراهانی


@  برای سابقه‌داران مجازات‌های سنگین درنظر بگیرند
 از سارق سابقه‌داری نوشته بودید که کودک‌آزار هم بوده. چرا مسئولان با کسی که سابقه دارد برخورد جدی نمی‌کنند تا دوباره فرصت ارتکاب جرم نیابد؟
 
خدامی از مشهد


  گوشت‌های تنظیم بازار فقط در تهران؟
 قبلا گوشت‌های تنظیم بازار در فروشگاه‌های بزرگی مثل افق کورش در شهرستان‌ها توزیع می‌شد ولی اکنون می‌گویند این گوشت‌ها مخصوص تهران است. چرا شهرستان‌ها را فاکتور گرفته‌اند؟ آیا گرانی بر ما اثر ندارد؟
 
مجد از اصفهان


@ خیابان‌های تهران مناسب دوچرخه‌سواری نیست
 با همه تبلیغی که برای دوچرخه‌سواری می‌شود، خیابان‌های تهران برای دوچرخه‌سواری مناسب نیستند. لطفا مسئولان به این موضوع توجه کنند.
 
لیلا صدرنژاد


  مؤسسه کاسپین همه سرمایه مرا برد
 تمام سرمایه زندگی من 15میلیونی بود که در مؤسسه کاسپین بوده و الان دستم به پولم نمی‌رسد. لطفا صدای ما را به گوش مسئولان برسانید.
 
زن سرپرست خانوار

این خبر را به اشتراک بگذارید